{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

CE på vandscooter - hvad gør du? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet at finde svar blant alle emner ang. ce men uden held.

Jeg er meget tæt på at smutte til england efter en yamaha gp1200r fra 2000. Sælger siger at de ikke cegodkendelse der.

Spørgsmål lyder på:

Hvad gør du? sejler vandscooter med eller uden ce? med eller uden forsikring? Og er det overhovedet lovligt at sælge en ikke ce-mærket vandscooter i dk?

Ved det koster 1500kr. i bøde hvis man bliver taget, men ved også at der kører retsag lige i øjeblikket smiley

Nu er der måske nogle som ikke vil stå frem og sige at de sejler vandscooter uden ce-mærket, men så skriv en PB for vil gerne vide om jeg er ved at begå en stor fejltagelse.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  CE på vandscooter - hvad gør du?
  • #1   30. sep 2007 Sejler med en CE mærket og fuld kasko/ansvars forsikret vandscooter smiley Men man bliver sgu stoppet alligevel

• #2   30. sep 2007 Ikke alle mærker Yamaha er Ce godkente desværer, og de må ikke sælges af en forhandler, private må dog godt.
    Kawasaki og seadoo kan du købe med CE mærkning
    Der bliver dog nogle impoteret fra Usa uden klistermærket, men de er endelig godkente selv om de ikke har mærket for det modellen og ikke den enkelte maskine der er godkendt, CE mærket sætter forhandleren oftes selv på.

Skov og naturstyrelsen har selv lavet et ulovligt forbud mod vandscooter og det er ved at blive prøvet ved retten Igen igen igen så endtil der er faldet en dom er de alle ulovlige i DK og så er det endeligt ligegyldigt om den er CE godkendt eller ej. Du får en bøde på 1300kr hvis de kan fanger dig!

Jeg har haft alle mine forsikret i codan uanset on de har været CE godkent eller ej.

Jeg har sejlet vandscooter i 10 år og kun bleven stoppet en gang uden at få forbud mod at sejle eller en bøde!

Bare du har speedbåds kort plejer de ikke tør gøre noget smiley

• #3   1. okt 2007 Her du endeligt ikke en 2007 Yamaha, så hvorfor en til?

Hvis du virklig vil spare penge så skal du til USA de har en ny seadoo 3D fra 2005 til under 20000kr pt.

• #4   1. okt 2007 FUCK CE!!! smiley

Man må alligevel ikke sejle med dem nogen steder. Kun i lukkede private søer. Ikke engang den gamle regel med 300 meter fra land duer her...

Kommentér på:
CE på vandscooter - hvad gør du?

Annonce