{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vandscooter ce
  • #1   4. mar 2011 hvorfor det??

• #2   4. mar 2011 fordi jeg vil have en vandscooter, og har sådan set og købt en men afleverede den igen da jeg fik af vide den var ce godkendt, men fandt så ud af den ikke var, men det var bare for at høre hvor mange der sejler med og uden, for har fået af vide at mange af de ce mærkninger der er lavet bare er fup papirer, så det kunne godt være folk var i tvivl om deres var ægte.

Men altså det går bare ud på at høre folks meninger og holdninger, og høre om folk har eller ej smiley

• #3   4. mar 2011 Jeg er pisse ligeglad om lortet er ce mærket. Selv hvis jeg skulle købe en båd til 200kg og kunne få den for 100 uden ce havde jeg valgt den som ikke var ce godkendt

• #4   4. mar 2011 jamen altså hvad kan de gøre ude på vandet, hvis man bare har kortet??

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #5   4. mar 2011 Jævnfør loven skal ejer/brugeren kunne dokumentere, at en båd er CE godkendt, eller importeret til EU før 99, hvis fx. politiet stopper en på vandet, ellers får man en bøde...
    Så det vil være ret dumt, at købe en båd der ikke er CE godkendt, eller en hvor det ikke kan bevises, at den er importeret før 99.

• #6   4. mar 2011 ja men folk siger bare der er så meget snyd med de mærker, men jeg har det lidt sådan her: Køber man en brugt vandscooter her i landet og sælger siger den er ce mærket og der sidder et ce mærke på maskinen med antal personer og vægt og det hele og i det her tilfælde en seadoo der står der også brp på skiltet, og der er nogle papirer hvor stelnummeret står og hvor der står det er ce mærket, så kan man da som forbruger ikke gøre ret meget mere, bliver man så stoppet på vandet og viser de papirer man har på det ce mærkning, og forsikringspapirer og speedbådskort, så kan man da som forbruger ikke gøre ret meget andet? eller hvad. hvordan skal man vide om det er falsk det mærke der, det kan vel ligesågodt være ægte

• #8   4. mar 2011 oki, men altså hvis jeg køber en der er ce mærke på kunne jeg jo ikke vide bedere

• #9   4. mar 2011 altså med om det er ægte eller ej

• #10   4. mar 2011 man kan sige om man for en bøde eller ej for at sejle uden er jo til at betale.

men hvis man sejler ind i noget og forsikringen finder ud af der ikke er CE. på den så er der nok ikke så meget der dækker.

bare en tanke.

• #11   4. mar 2011 nej men det er jo svært hvis man køber en og i god tro tror på at papirerne er iorden og der er mærke på både, så kan man da ikk forlange mere af folk.??

Kommentér på:
vandscooter ce

Annonce