{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

INFO: CE MÆRKNING VANDSCOOTER {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden set mange der udtaler at en vandscooter skal være ce godkendt hvis indført til EU efter 1998 og det er IKKE korrekt. Ifølge reglerne skal alle vandscootere bygget efter den 1. januar 2006 og alle vandscootere - såvel nye som brugte - indført efter den 1. januar 2006 fra et land uden for EU være CE-mærkede.

Så skulle det være på det rene smiley

Se link:

http://www.sofartsstyrelsen.dk/fritidssejlere/Sider/Top10sp%C3%B8rgsm%C3%A5logsvar.aspx

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  INFO: CE MÆRKNING VANDSCOOTER
  • #2   31. jul 2012 Det er ikke lovpligtigt at have forsikret din vandscooter, selvom vi godt kan blive enige om det er en fornuftig idé :). Vil da mene at en PWC eller vandscooter er en vandscooter og intet andet og jeg ville anke enhver dom indtil andet er bevist.

• #3   31. jul 2012 Og spørgsmålet var jo heller ikke hvad man kan forsikre og ikke forsikre, det er lovligt at sejle på en vandscooter uden forsikring til dem som vil det smiley

• #5   31. jul 2012 Jeg har ansvars-forsikret min seadoo xp fra 1994 uden problemer overhovedet smiley gennem dansk tursejler som jo vidst nok nu hedder sø-assurancen ærø. Så jeg syntse nu det var ganske nemt smiley

mvh
    Casper Nyland

• #7   31. jul 2012 Havde forsikret min seadoo rxp årg 2004 ved tryg intet problem og den var import fra usa smiley Er sikker på jeg stadig har policen et sted. Kan evt oprette et fotoalbum

• #9   31. jul 2012 Forstår simpelthen ikke hvorfor i hænger jer så meget i de regler med CE mærkning osv. Hvis man skal overholde alle de love og regler der er i lille danmark kan man INTET foretage sig. Gør som vi andre.. Skid på det hele og sejl når vejret er godt.

• Steen P
    Steen P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #11   1. aug 2012 Brian S
    Hvordan skal den med at myndigheder mener at vores vandscooter er en jetbåd tolkes.
    Er ikke lige med. Hvis de mener det er en jetbåd, kan det jo så ikke være en vandscooter ifgl. Vandscooterbekendtgørelsen.

Kommentér på:
INFO: CE MÆRKNING VANDSCOOTER

Annonce