{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel Benzin
  • #1   17. apr 2015 De 4-5 vinter måneder man har i Danmark er intet problem for benzin du køber fra tankstationen. Sørge for at du flyder tanken godt op så der er ikke plads til luft som kan kondensere til vand. jeg opbevarer min cabriolet hver vinter uden problemer på denne måde .

Mht til de tilsætnings stoffer du spørge om, der findes artikler på nettet som advarer med de såkaldt 'fuel stabilizers' , at den ikke gøre nogen mærkværdig forskel.
    Man kan dog købe tilsætnings stoffer man hælder ind til benzin som renser indsprøjtnings ventiler og tændrører , det er noget der virker.

• #2   17. apr 2015 som kenneth skriver, det kan godt holde sig, men jeg tilsætter altid ganske alm karburator sprit, det snupper hvad der så vil være af kondens.
    Og hvis det er en motor med kaburator, køre man den tør for benz, så nåleventilerne ikke står lukket hele vintren.. ( det har altid fungeret for mig, både med båd motor og mc )

• #3   17. apr 2015 jeg har brugt tilsætning i min mc , det virkede fint , har ikke prøvet at lade være smiley men har haft bøvl med plæneklipper ,der havde stået med benzin i de 4-5 mnd,

• #5   18. apr 2015 Har aldrig gjort noget specielt og har heller aldrig oplevet problemer med hverken båd (båden har ind i mellem stået en sæson over, så det er så 1,5 års stilstand), motorcykel eller plæneklipper.
    Men for nogen er det en religion smiley

• #6   19. apr 2015 Det kommer jo primært an på motor - vores bør egentlig yde bedst på oktan 100-101, så jeg er ret afhængig af at oktan tal forholde sig på de 99 som v-power skulle være.
    Plæneklippermotorer kører på hvad som helst så længe det kan brænde - det er ikke højkompressions motorer smiley

Kommentér på:
Gammel Benzin

Annonce