{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.462 visninger | Oprettet:

Martin M
Martin M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Mercury motor alarm {{forumTopicSubject}}

Har lige erhvervet mig en speedbåd. og allerede på første tur fik jeg hvad jeg har fundet frem til en motoralarm med overhedning.

Men, men, men.....

Når man sejler kommer hyletonen som er konstant, men den kan godt forsvinde lidt, og så komme igen, ligesom om det er en løs forbindelse.

Har nu søgt lidt frem og tilbage, og fundet frem til at "sladreslangen" var tilstoppet, så den dryppede faktisk kun. Men den er nu renset, og der er tryk på strålen igen.

Kan det have ført til denne alarm.

Samtidig da jeg fandt problemet, så jeg en der var en brun ledning som sad løs under motordækslet, en ledning med samme farve sidder oppe ved teleflex håndtaget der heller ikke er forbundet til noget, kan den have noget at sige?

Eller kan det være en løs forbindelse inde i teleflex håndtaget? da det egentlig først kom da der kom bølger, så det sprøjtede ind i båden.

Sælger sagde nemlig han havde været ude for det engang før, og der var den til service, men der kunne de ikke spore noget problem, hvilket jeg syntes der lyder til at være en dårlig forbindelse et sted så, siden det ikke er konstant.

Håber i kan finde hoved og hale i det hele og hjælpe mig med mit problem smiley

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury motor alarm
Kommentér på:
Mercury motor alarm

Annonce