{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.021 visninger | Oprettet:

problemer med mercury 150 hk {{forumTopicSubject}}

har problemer med min moter ( fra ca 1990) den går ikke ordentligt på alle seks cylinder før den er varm skiftede cdi bokse godt nok til nogle brugt men nu er der intet træk i den. er der nogle der er meget erfarene med disse store mercury motore der kan komme med gode råd. min umiddelbare løsning er kompressions test også evt købe helt nye bokse men det er jo skud i tågen.. hvis nogen ligger inden med viden moter ville der være rart at høre fra jer.
på forhånd tak
PS. karburator er renset

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  problemer med mercury 150 hk
  • #1   8. nov 2009 har skiftet rør men ikke kabler måske jeg skulle prøve det

• #2   9. nov 2009 hej Jeg har en 150 hk mercury dog efi men hvis der er noget fra den du kan bruge så kan du bare henvende dig mvh fj. 61268174

• dennis c
    dennis c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #4   10. nov 2009 lund marine skal man sku holde sig fra medmindre man har penge nok nu har jeg prøvet 2 gange at have en påhængsmotor derude første gang en yamaha 60 hk der ikke ville tage gassen regningen på dette lød på 7 tusinde da de fik bildte mig ind karburatorne skulle nu siger jeg ultralyds behandles ved boss pga ir men det må i ikke hænge mig op på var det han sagde der gik 14 dage og jeg fik motoren igen og en regning på 7000kr sejlede ligepræcis 10 min så var den gal igen kørte så op til en privat bådmand han skilte benzin pumpen ad og konstaterede at den propel der driver pumpen var færdig den blev skiftet for et simpel beløb og motoren gik som en drøm igen.....den anden motot var en 150 hk yamaha som bare skulle have olieskift og skiftet tandrem da jeg skulle hente den fik jeg en regning på 5000 kr og fik af vide de ikke kunne skifte tandremmen forde deres mekaniker var bange for at brække noget forde det sad så godt sammen motoren var fra 2004 grunden til den store regning var at han havde brugt 8 timer på at løsne den men måtte give op til sidts.....så få ham til at give dig en pris før han skruer i noget ellers kommer man sku til at betale

• #5   10. nov 2009 havde sgu da ikke betalt en krone når de ikke har lavet noget.....svineri

Kommentér på:
problemer med mercury 150 hk

Annonce