{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  seadoo 3d
  • #1   8. aug 2013 Kan ikke se meningen i de seadoo 3d den fungere overhovedet ikke som jetski og hvis du vil sejle vandscooter så køb dog en ordentlig en istedet

• andreas J
    andreas J Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   9. aug 2013 en af mine venner har en båd og vi ville kombinere det med en seadoo 3d til når vi er nogle drenge ude. Ved godt i bare prøver at hjælpe men er fast besluttet på at købe en af de 2 maskiner.

• andreas J
    andreas J Tilmeldt:
    aug 2013

#5   9. aug 2013 tak for hjælpen med at besvare mit spørgsmål smiley kan du ik bare lukke røven hvis det eneste du kan bidrage med er negative kommentarer??

• #6   9. aug 2013 På trods af at rfi vejer noget mindre er den en del langsommere, på trods af det er 2 takt på 751cc

Di er en 951cc og noget hurtigere, men også dyrere at reparere på hvis det går galt i motoren, sååå...

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok tage rfi, fordi den er billigere og nemmere at skrue på, men det kommer jo an på om man kan lide at skrue selv smiley
    Hvertfald vigtigt at få taget god kompressions-test inden du køber en, så kan du se hvor lang tid der er inden motoren skal renoveres smiley

Mvh
    Casper Nyland

• #8   9. aug 2013 Hehe, Brian S - nu som brugtvognshandler smiley

• andreas J
    andreas J Tilmeldt:
    aug 2013

#9   9. aug 2013 brian s du skal lukke røven med dine smarte bemærkninger det kan godt være du måske er ældre end mig men ud fra din barnlig opførsel går jeg ud fra du er en 12 årig knægt. Kan ikke se hvorfor du skal bringe så meget negativt til dette emne. Hvis du har et problem eller synes det er irriterende at jeg tillader mig at skrive om mine overvejelser så skriv en privat besked til mig og så finder vi sgu nok ud af det.

ps. tak til dig casper n. Det har helt sikkert fået mig til at overveje RFI´en

• #10   9. aug 2013 må man spørge hvorfor du ikke vil have en rigtig vandscooter eller jetski. Det er svært at kombinerer de 2 maskiner til noget ordenligt som du vil have stor glæde af.
    Alternativt findes der en del fine jetski til 12-15000 kr samt vandscooterer til ca 20-25000 kr
    hvad koster en 3d rfi i dag??

• andreas J
    andreas J Tilmeldt:
    aug 2013

#11   10. aug 2013 omkring de 25.000 tror jeg

• #12   10. aug 2013 hvis jeg var dig, så ville jeg tænke lidt over hvad maskinen skulle bruges mest til, og så købe enten en rigtig jet eller scoote. du kan sagtens finde en rigtig fin maskine til 25000 kr

• #13   10. aug 2013 Køb en 3D DI og lad vær med at lyt til dem som ikke har prøvet en 3D, for der er der åbenbart et par stykker herinde som ikke har..
    Det er en pisse sjov maskine på vandet til formålet, sjov at lege på og få mange hyggelige og sjove timer på/med..
    Dog skal du bare vide at den er "lidt" tungere end en lille alm jetski, (som man hurtigt vil blive træt af at stå på i flere timer), & at den self. er lettere end en af de store tunge vandscootere (som er tungere og knap så sjove at lege på)..
    Så vil du ha sjov på vandet og kombinere både jetski og vandscooter så er en 3D det fedeste at lege på.. smiley
    Held og lykke og lad os se billeder når du får den hentet... smiley

Kommentér på:
seadoo 3d

Annonce