{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

Krede
Krede
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Seadoo 3D {{forumTopicSubject}}

Skrev forleden et indlæg om vandscooter vs jetski, og har nu kigget lidt på denne seadoo 3D.

Er der nogen herinde der kender til den?
Er den noget værd, hurtig og sjov på vandet.
Jeg kan se topfarten er opgivet til 85km/t, er det hurtigt?? Og hvor hurtigt kommer den derop?
Som sagt er jeg helt ny på området, så søger derfor ekspertise fra andre erfarne.
Det eneste jeg har og sammenligne med er en yamaha superjet, som på billedet

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Seadoo 3D
  • #1   29. jul 2013 hvis det er en jetski du er på jagt efter er det ikke en 3D du skal have. den er for stor og klumpet til at benytte som jetski

• #2   29. jul 2013 Maskinen som er på billedet er en Yamaha Superjet 701 årgang 2012.

Fin maskinen!

Mvh Jonas

• Krede
    Krede Tilmeldt:
    aug 2009

#3   29. jul 2013 C. B - jeg søger ikke nødvendigvis en jetski, det er bare det eneste jeg har at sammenligne med.
    Kan se du har haft en 3D, var du ellers glad for den, eller var det noget skrammel?
    Hvad brugte du den til?

• #4   1. aug 2013 Hey Krede..
    3D er ikke skrammel, den er fra Seadoo og mega fed at lege på og med..
    Og er oppe på top hurtig og 85 km/t er hurtigt hvis du leger og hygger og tager en del både med den fart, og det fede er at du kan skifte stillinger..
    Tror du hurtigt bliver træt af kun at kunne stå op på et jetski..
    Du kan evt se lidt under videoer i min profil.. smiley
    2 billede under min scooter er der også 2 stk. 3D´er på billedet..

• Krede
    Krede Tilmeldt:
    aug 2009

#5   1. aug 2013 Fedt Christian, det kigger jeg på. Overvejer lidt om jeg skal vente til vinter, måske får man lidt mere for pengene der:-) så er spørgsmålet bare om jeg kan finde en 3D til den tid

• Krede
    Krede Tilmeldt:
    aug 2009

#6   2. aug 2013 Hvad syntes du eller er bedst/sjovest i vandet? 3D'eren eller din egen xp?
    Kan se der er kart sæde på den ene 3D er det pengene værd? Eller er det rigeligt med sadlen og stående position?

• #7   2. aug 2013 Det kart sæde er med når man køber den (burde ihvertfald være) da det er med fra ny.. smiley
    Og ja self. altid godt at vente til vinteren, og måske spare lidt mere sammen, men når nu sommeren er som nu kan man jo ikke vente.. smiley
    Og min XP er super fed på vandet både i stille vejr og bølger, den er så nem at sejle og let at smide rundt med, men igen en 3D kan laves om og det er jo også fedt.. Så det er bare prøve dig frem.. Evt. hvis du kan prøve inden du køber.. smiley

Kommentér på:
Seadoo 3D

Annonce