Seadoo 3D {{forumTopicSubject}}
Halløj!
Istedet for at "stjæle" Charlie's tråd ville jeg lige oprette en ny...
Jeg har selv gået lidt og ledt efter en vandscooter til sommer, og er så lige stødt på den her nye Seadoo 3D.
Jeg har så søgt lidt info om den og har bl.a. fundet den her video: (link fjernet) (tag den store). Jeg har godt nok aldrig prøvet en jetski før, men i den film her ser det på en eller anden måde ret anstrengende ud at bruge den her 3D i "stand-up" funktionen? Har også kigget lidt på Kawasakis jetski, og det ser bare meget nemmere ud når man ser folk bruge den?
Er jeg helt på afveje, eller har jeg ret i at den 3D måske er lidt for "tung" til at blive brugt som en jetski?
Hvis en af jer har en eller har prøvet den, vil jeg meget gerne høre lidt erfaringer omkring den!
Mvh.
Rasmus
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 25 Både: 15 Emner: 18 Svar: 138
Du ska lige prøve at ta' fat i Eigil.
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=406
Han har vistnok prøvet en 3D'er og har stor erfaring i kawa jetski's
sep 2004
Følger: 29 Følgere: 40 Både: 9 Emner: 41 Svar: 472
Den er total sjov at sejle, da skroget jo er det samme som XP'erens. Den er mega manøvre dygtig og den har jo den fordel fremfor jetskien at den kan holde sig flydene ved stilstand. Til gengæld er den jo meget tung, dvs. man er nødsaget til at traile den, hvor man bare kan have en jetski bag i en varevogn og 2 man kan løfte den i vandet.
Men alt i alt et rigtig morsomt vandlegetøj ingen tvivl om det.
Seadoo 3D