{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrings spørgsmål
  • #1   10. maj 2007 jeg kan fortælle samme historie som Rolf T.
    fik et tilbud på under et døgn.
    så tjek lige det ud.

• #2   10. maj 2007 Hej.

Jeg har fået tilbud og har tilmeldt mig ved dem. Men jeg har kun tilmeldt mig med kasko forsikring da ansvarsforsikringen er billigere ved: (link fjernet)

Det koster 285 kr pr år.

I tyskland er det ok at du kun tilmelder dig med kasko.

Jeg betaler for min 3000 kr i kasko om året med en selvrisiko på 1000 euro.

De er rigtigt hjælpsomme såååå....

Men dette blot til info!!!

Håber det er ok forklaret.

• #3   10. maj 2007 jeg skal gi 2868 + ansvar ca 500 for min båd, og dækker den fulde værdi... det er vildt nok

• #4   10. maj 2007 jeg har dem også ,billig må man sige,men ved ikke hvordan de er hvis skaden sker

• #5   11. maj 2007 Du kan se hvad der er skrevet om dem på dette link.: http://www.baylinerfan.dk/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=67&pid=312#post_312

mvh.
    Steen

• #6   11. maj 2007 Hvad hedder hjemme siden helt præcis? for prøvede at skrive med 2 x a og det virkede ikke..er det billigere at forsikre hos dem jo ældre man er?

• #7   11. maj 2007 www.baadforsikring.dk

• #8   11. maj 2007 den side jeg tænker på er www.båd-forsikring.dk, altså med å og ikke dobbelt a

• #9   11. maj 2007 omvendt ikke ?
    lige som baa..hej dsna..hej k.dk ikke.?

• #10   12. maj 2007 Kære Ven. Det er jo CT-ASSURANCE ApS der står bag.
    Vil ikke ligefrem sige du skal holde dig langt væk fra det selskab. Men. hvis du gerne vil have dine penge hvis skade er sket såååååååå. Kan bla. sige at Søfinans ikke vil yde et lån til dig hvis din båd skal forsikres i dette selskab. Håber det er svar nok.
    Hvis ikke må du sende en mail til mig, og så skal jeg nok forklar nærmer, men vil ikke gøre det herinde.
    mvh.
    Steen

• #11   12. maj 2007 hej, jeg har selv lige fået et tilbud fra dem, desværre kunne de ikke bruges da min båd er for gammel til at have CE- mærkning.og det kræver de.
    så jeg har også meldt mig ind i dansk tursejlerforening.
    der gik 2 dage så var den klaret.( ren ansvarsforsikring op til 10 mill. ved personskade). 285.- om året så kan alle vist være med smiley

• #12   12. maj 2007 Læs nu godt her kære venner.
    ang. www.båd-forsikring.dk er det, det samme som CT-ASSURANCE ApS.
    MEN www.baadforsikring.dk ( bemærk at det ikke er stavet på samme måde ) er et helt andet selskab, og dem kan jeg kun anbefald. hvor imod det andet selskab...... glem det. Hvis man er sortliste af Søfinans så er der sku noget galt.

bla. for at I kan få et "godt" tilbud sætter han jeres båd til det halve af hvad der er værd, på den måde kommer i så også kun til at betale det halve i statsafgift. ( dette er bedrageri)
    Der stå så godt nok i jeres police at I ikke kan underforsikres, så derfor kan der udbetales op til 200 % af hvad jeres båd er forsikret for hvis skade sker. Smart ik.
    I flg. Dansk lovgivning er det bare sådan, at hvis man er underforsikret så har man et problem hvis uheldet er ude.
    eks. I har et hus hvor i har tegnet en indboforsikring på 400.000 kr. I får nu en røgskade så I skal have nogle nye møbler osv. pris ialt. 100.000 kr. ups. for det viser sig nu at I har værdier for 800.000 kr. i alt. tøj, pcèr tv osv.
    I er altså underforsikret med 50 %. altså kan I ikke få 100.000 kr. som I har fået ødelagt for der skal lige trækkes 50 % fra først. For I var jo underforsikret med 50 %.
    Jeg ved fra flere bådmekaniker at de udlevere ikke båden de rep. før de har fået deres penge. også selv om CT-ASSURANCE ApS. har sagt de nok skal betale for skaden. hvorfor mon de ikke gøre det.......
    mvh.
    Steen

Kommentér på:
Forsikrings spørgsmål

Annonce