{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.201 visninger | Oprettet:

Forsikrings spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er en 39årig nybegynder og fik min speedbådscertifikat ikke så længe siden. Jeg her lige købt mig en spritnye Quicksilver 510 med 80 hk motor med forsikringsværdi 120000kr (prisen jeg købt båden) og fik en tilbud af Bavaria forsikring til 5200kr om året . Er det en fornuftige pris?
Båden ligger i vandet indtil efterår og skal opbevares på land om vinteren. Jeg ligger på sikkerheds kategori A havn hvis det betyder noget.
Hvad plejer prisen på forsikring til såden en bade cirka?

Tak for jeres input.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrings spørgsmål
  • #1   8. jul 2014 Lige dyrt nok! Skal give ca. 5.300 kr. om året inkl. afgift hos Danske Tursejlere for min med forsikringsværdi på 200.000 kr.

www.sejlerforsikring.dk

Jeg har valgt bronze dækning og så har jeg en af deres GPS-trackere som giver 15% rabat på præmien!

• #2   8. jul 2014 Ok takker. smiley

• #3   8. jul 2014 Jysk Småbåds klub skulle være langt de billigste her i Danmark, da man har opnået en god aftale med et forsikringselskab, for klubbens medlemmer...

http://www.j-s-k.dk/index.php?action=text_pages_show&id=30&menu=29

• #4   8. jul 2014 Hej Brumme : det er rigtigt jeg er selv medlem hos J-S-K .