{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bavaria-yacht.dk - FUSK??
  • #1   9. sep 2010 Du skal nok ikke forvente samme service som i et dansk selvskab, men prisen for forsikring er jo også noget billigere. Jeg har også erfaringer med lav service fra agenten, og har skiftet selskab da jeg blev nervøs for hvor meget hjælp jeg ville få ved en skade.

• #2   9. sep 2010 Hmmm....kender ikke det givne selskab.
    Men man har en opsigelse på x-antal dage, uger eller måneder.
    Først når denne tid er gået, gøres en police op, og evt. overskydende beløb netales retur til kunden. Så to måneder, lyder ikke af meget i mine ører. Ring og hør dem, hvad tid du kan forvente at få det retur.

• #3   9. sep 2010 Kim C..

Vi har både ringet og skrevet. Vores police blev opgjort samme uge vi opsagde den.

Hvis du ved lidt om forsikringer så er 2 måneder lang tid.

Det jo ikke en skade vi skal have penge for, men en afsluttet forsikring hvor vores penge nu står og trækker renter på deres konto.

• #4   9. sep 2010 til at starte med . det er en dansk agent , jeg har haft selskabet i 3 år og har været rigtig godt tilfrteds med servicen ,

forstår ikke du siger 2 mnd er lang tid , der står man har 3 mnd opsigelse i dine betingelser , men jeg ved de har haft pc problemer på deres kontor måske der svaret ligger ?
    men er man i tvivl om service og skadedæknikng kan man jo søge lidt i forum her , jeg tror der er nogle der er rigtig tilfredse.

• #5   9. sep 2010 2 måneder lyder stadig ikke af meget. Regler m.h.t. opsigelses perioden, er blevet forbedret. Men for bare få måneder/år siden, kunne en opsigelse nemt være et år.
    Men hvis der står feks. 2 mdr. opsigelse i din police, ja så er det vel den der tæller, også selvom du evt. telefonisk har fået oplyst noget andet.

• #6   10. sep 2010 Lyder rigtigt godt. Vi må bare vente.

• #7   10. sep 2010 Hej.
    Jeg tror heller ikke du skal være så nervøs.
    Prøv at ring til Raplh og hør ham ad.
    Ellers ring til John Lau på 4025 0095.
    mvh.
    Steen

• #8   10. sep 2010 Har lige fået en mail fra ham og det lader til der sker noget i sagen nu.

Han oplyser det en lang ventetid, men at det skyldes SKAT.

Denne info have måske været god at få lidt før, men det vigtigste er der sker noget nu og det glæder mig kun at andre er positive.

Dette har ikke gjort jeg ikke vil bruge dem en anden gang.

• #10   14. sep 2010 man ved vel egentligt først om et selvskab er godt hvis man en dag står med en skade eller båden er stjålet.

• #11   14. sep 2010 Jeg har haft en skade, og der var intet at udsætte på ralphs måde at håndtere sagen på.
    Det gik både hurtigt og professionelt.
    Kan kun anbefales.

• #12   14. sep 2010 Lyder jo godt, dog venter vi stadig på penge selvom de skulle være overført i sidste uge.

Kommentér på:
bavaria-yacht.dk - FUSK??

Annonce