Rådden hæk {{forumTopicSubject}}
Hej..jeg er igang med et større projekt, end jeg egentligt ville, men det viste sig at båden vi havde købet var pilrådden under det forhøjde glasfibergulv og kabinen.. Gulvet er skåret op, og alt rådden træ fjernet, så jeg kan lave nye spanter næste år og nyt gulv med glasfiber oven på´..så langt så godt.. NU fandt jeg desværre ud af at hækken OS var rådden, og jeg har derfor skåret det inderste af glasfiberen af og fjernet ´den rådne hæk finer, mangler dog lige at tage motoren af, så jeg kan fjerne det sidste.. mit spørgsmål..HVAD NU... jeg er klar over jeg skal have lavet en ny hækplade og stød glasfiber uden på. men hvordan gør jeg lige det, når der er en forsænkning i vejen så jeg ikke kan påmontere pladen indenfra i et stykke.. kan jeg lave det i 2 stykker, og slide det ind under, eller ?. Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg er total newbee, men har hænderne skruet godt på :-)..
På forhånd tak..også for de super svar jeg har fået på mine andre spørgsmål herinde..
man skal lige zoome ind på billedet for at se hækken...eller det der var engang
Den hvide plade man kan se med 2 store bolte, er støtte plade til motoren..den fejler ikke noget, men krydsfineren inden under , er det der var råddent. Den skal også fjernes..
mvh
Brian
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.882
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 364
maj 2006
Følger: 61 Følgere: 101 Både: 5 Emner: 14 Svar: 1.464
afmontere overdelen
MVH. Hasse
Rådden hæk