{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Suzuki 55 hk
  • Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   20. sep 2009 Hvor kan det være utæt henne? For ved det nederste af benet, der er det tæt. Da vi startede den op kom der en lille stråle, men nu kommer der ingenting!!!

  • Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   20. sep 2009 Jeg har prøvet at blæse luft igennem og det hjalp desværre ikke.....


  • #3   20. sep 2009 Hej Lars,

    Prøvekører du motoren på land med vandslange eller er båden i vandet ?


  • #4   20. sep 2009 kan osse være en defekt toppakning...tørn den uden tændrør...hvis den gir vand så er toppen defekr

  • Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   20. sep 2009 Fik en pæn kølestråle hjemme, så vi kørte til havnen og smed båden i vandet. Der var også kølestråle den første halve time, men efter der stoppede kølestrålen, hvilket jeg ikke forstår???l

  • #6   21. sep 2009 Jeg har lige hjulpet en nabo med ca samme problem, han havde skiftet impel på sin mariner, og startet den op med go kølestråle, havde kørt den ned og havde sat den i vanden og pludslig var strålen væk. Da jeg så skildte benet ad, var impellen revet fra hinanden pga et lille stykke gammel impel var røget ind i vandpumpen og havde sat sig som en klods.
    Måske er lidt det samme sket for dig, hvis der bare har været lidt skidt eller et stykke gammel pakning eller lignende der har revet impellen fra hinanden.


  • Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   23. sep 2009 Hej alle sammen....

    Tusind tak for jeres hjælp, tror jeg har fundet fejlen....

    Mvh
    Lars


  • #8   23. sep 2009 hvad var fejlen så?

Kommentér på:
Hjælp til Suzuki 55 hk

Annonce