{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bådtrailer uden plader
  • #1   27. dec 2016 Du skal ha registrengsatesten ellers får du ingen plader ..hos Skat motor kontor.

• #2   27. dec 2016 lej en prøve plade der skal du også bruge registrengsatesten

• #4   27. dec 2016 den skal vel synes ,siden han har taget plade af ? ellers var det jo nemmere bare at omreg den på nettet .

• #5   27. dec 2016 Hvis den er over 500 kg total skal den synes før du kan få plader.

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #6   27. dec 2016 skal da også synes selvom den er under 500kg.

Ved ejerskifte skal den synes - uanset totalvægt - såfremt det er mere end 12 mdr siden sidste syn (eller traileren er over 1 år).

• #7   28. dec 2016 Plader kan afskaffes igen hvis du har registrerings attesten, den kan gøres uden syn hvis den skal være stadig i hans navn men den skal synes uanset totalvægt hvis traileren skal nu registreres i dit navn (ejerskifte.)
    Du skal hav original registrerings attesten til traileren ellers kan du glemme alt om at kunne brug traileren på offentlige vej.

• #8   28. dec 2016 Tak for alle svar smiley
    Har snakkede med aplus i går.
    Hvis den er under 5 år skal den ikke synes. De fortalte også at jeg kunne købe et prøve klistermærke til at sætte på traileren også kunne jeg trække den hjem med båd på
    Mvh. Bjørn.

• #9   28. dec 2016 så tror jeg de har fejlinformeret dig , en trailer må ikke transportere gods på en prøveplade,

• #10   28. dec 2016 Når okay må høre aplus igen.
    Så er der kun autotrailer tilbage hvis jeg skal have båd og trailer med hjem på samme tid ?
    Har ikke forstand på det smiley
    Nybegynder i båd verden.

• #11   28. dec 2016 har han afleveret pladerne ? hvor gammel er den ? hvornår er den sidst synet ?

• #12   29. dec 2016 Regler for prøveplader er strammet betydeligt.... der må INTET som helst gods være på trailer... surt at skulle læsse af midt på en motorvej... op på en autotrailer med det hele... det er bare ekstra surt når du så skal til syn med trailer... igen ingen transport, så det er af med båden i haven eller i vandet. ... bestille prøveplade... køre til syn. Hente plade... og på med båden.... har lige prøvet det hele, og måtte læsse af midt på E20 om aftenen. ... fik ikke lov at køre til afkørsel... af betjenten... og bøden 1500kr oven i det hele...

• #13   29. dec 2016 I har ret med traileren.
    Låner autotrailer på arb. Og læsser det hele op på den.
    Nu man er begynder i denne verden smiley
    Hvordan med forsikring ? Har købt sådan en båd
    Og hvilke selskab kan i Anbefale. ?

profilbillede
  • #15   29. dec 2016 Ja tænker kun ansvar smiley

• #16   29. dec 2016 der er da plade på ? aftal med ham at køre direkte i synshal og så omreg , der er ingen bremser på vel ? så hvis lyset virker går den igennem den ser jo fin ud

• #17   29. dec 2016 Billede er fra i sommer. de har afleveret pladerne i synshallen. Og solgt pga. Sygdom.
    De siger motoren køre fint har været starte en gang i 2016.
    Skal jeg gøre andet end at skifte olie ? Når den har stået så længe.

• #18   30. dec 2016 ja vinterkonserver den og skift impeller og tærezink , så er den klar til sommer , (banditter ville tage nr pladen fra din egen eller naboens trailer ,og kør hjem med) men ellers ville jeg tage chancen og køre til nærmeste synshal få den synet og køb nr plade og så er du klar , hvor i landet skal du hente ?

Kommentér på:
Bådtrailer uden plader

Annonce