1.693 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir
Hej jeg har købt en båd med engelsk bådtrailer uden papir, har hørt det er muligt at kunne få den indregistret og plader på traileren. noget i kan bekræfte? hvis ja, hvilke papire skal jeg jeg så havde fat i? og hvad skal jeg ellers gøre inden den kan køres til synshal? traileren er en snipe og der er typeplade og stelnummer på den. Håber der er nogle der kan hjælpe.
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 75 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.384
Derimod skal den synes og du skal have bevis for du har erhvervet den lovligt, dvs en salgskontrakt
Hvis du har stelnr og typegodkendelse burde den kunne findes i oversigten over typegodkendelser her:
http://www.fstyr.dk/DA/Krav-til-koretojer/Typegodkendelser/Find-typegodkendelse.aspx
Men ring eller kør ned til din nærmeste synshal og hør hvad de siger. Er den typegodkendt i EU og ikke stjålet burde et registreringssyn være nok
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Men man kan få de oplysninger man skal bruge, ang papir, gamel reg.. evt her i landet.. for har den været reg her, ja så skal der bruges den gamle reg attest fra gamel ejer... det kan være ret bøvlet når der ingen ting er af papir...
Det er der skat kommer ind.... paaaaaaapir ... det er de ret gode til at rode rundt i, nogle gange mere rodet end gode
jan 2017
Følger: 13 Følgere: 10 Både: 1 Emner: 2 Svar: 62
Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir