{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.905 visninger | Oprettet:

Jesper L
Jesper L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Udskiftning af tæpper - Samt maling af {{forumTopicSubject}}

Jeg har sidste år købt en Chaparral 205CC fod fra 1998.

Men tæpper i cockpit ser lidt slidte ud og kunne godt tænke mig at skifte dem ud.

De gamle tæpper er limet fast til glasfiberen, og er lige til at rykke af.

Spørgsmål:

Løsning 1
Hvis man ønsker at ligge Treadmaster i nogle fælter, er det så muligt at fjerne det gamle lim, samt gøre glasfeberen pæn der hvor der ikke kommer Treadmaster.

Løsning 2
Hvis man vælger at ligge nyt tæppe, hvilken type skal man så bruge, og hvordan gør man det fast. (kontaktlim?)

Derudover ønsker jeg at få mit motorrum hvid igen. Der er sorte kanter samt andet fastgroet snavs. Jeg tro det bliver svært at vaske af, da det ser ud som om det er glasfiberen der er misfarvet. Kan man male dette?

mvh

Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af tæpper - Samt maling af
  • #1   12. mar 2008 Du kan sagtens male dit mortorum igen:) igen problem i det..

Medhensyn til nyt tæppe, skal du vidst have et tæppe som ikke kan rødne:)

• #2   12. mar 2008 Brug marine-tæpper fra din lokale bådpusher - og gerne snap-in tæpper som kan tages af. Dette kræver dog at din glasfiber at pæn og glat..

• #3   12. mar 2008 PS - hvorfor male idit motorum? Brug glasfiberrens, det fjerne striberne..

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4
    #4   12. mar 2008 Glasfiberrens - Noget specielt? Er det det samme som oxalsyre?

Jo gerne Snap in tæpper, men hvordan får man det gamle lim af? Og hvis Glasfiberen ikke er pæn kan man så gøre den pæn?

Båden er født med tæpper så man kunne godt forstille sig at glasfiberen ikke har den store finish?

Kommentér på:
Udskiftning af tæpper - Samt maling af

Annonce