{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport af motor
  • #1   16. maj 2016 Da jeg hentede vores tog vi olien af ( så fik den ny olie og filter med det samme ), så den blev pakket ind i tæpper og bobbelplast og lagt ned og spændt rigtigt godt fast... alt plastik blev også taget af ( heller sikker end sorry ).. de er jo ikke gratis sådan nogle maskiner he he

• #2   16. maj 2016 Du kan transportere den liggende , det står på motoren hvilken side den skal ligge på under transport ..

• #3   16. maj 2016 Tak for info,fint at den kan ligge ned ellers skulle jeg have lånt en anden bil,nu kan den jo ligge på traileren.

• #4   16. maj 2016 Er der tale om en større påhængsmotor, er det som Kim skriver tap olien af osv ..

• #5   16. maj 2016 hej.
    det er en 50hk.der skal hentes.

• #6   16. maj 2016 Jeg tror ikke der er en side sådan en skal lægges på, det er mere de små 4-6 hk der har en side de skal ligge/opbevares på....
    Spil den sikker og tap olie af..... så ved du jo også hvornår der er kommet nyt olie på ( husk filter ).. ved godt jeg går med livrem og seler... men af dumhed bliver man klog...... såååå jeg må være utrolig klog smiley

• #7   17. maj 2016 Gjorde sådan sidst jeg hentede en motor. Dog er det kun en 10 hk.

profilbillede
  • #8   19. maj 2016 fin ide Thomas J,
    hvis du havde hen hængende ud over bagsmækken kunne man tro du skulle ud og sejle en tur i traileren. smiley
    Arne P, Det er formentlig et kortere tidsrum det drejer sig om, og min bekymring er ikke at der løbe lidt olie ud af motoren, men snare at olie løber op på toppen af stemplet. hvis olien er løbet op over stemplet, og man prøver at starte den kan man beskadige motoren.
    Så hvis det var mig der skulle hente denne motor ville jeg ligge den på den side hvor olie på fyldningen er øverst. Og når den er hjemme skrue alle tændrør ud sørge for at tændhætterne er forbundet med stel og tørne den med starteren for at blæse evt. olie ud. derefter checke olie nivau og efter fylde. og så i med tændrør og så der ud af smiley

Kommentér på:
Transport af motor

Annonce