{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Skal der komme vand ud her? ?? {{forumTopicSubject}}

Startede lige motoren op da hele familien er i lockdown og lige skulle trække lidt luft. Den sprang igang så det var dejligt, men glæden blev lige afløst af bekymring da jeg tager cover af og ser der kommer vand ud der inde.
Hvad er det og hvad kan det skyldes? Det ligner nemlig ikke bare en utæt slange. Det er en trailerbåd så den har stået tørt og godt.

https://www.baadgalleri.dk/video/diverse-baad/4006-vand_inde_i_motor_er_dette_normalt_

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal der komme vand ud her? ??
  • #2   22. jan 2022 Den står i overdækket garage og var både tømt for vand og Benz/ vinterklargjort. Det ligner lidt en pakning ja, men den ser ud til at være meget svær at komme til. Men motoren er ret ny så der er garanti på endnu. Der kommer også vand de steder der skal så den må ikke være mere utæt end at det stadig render rundt. Hvis man skulle finde en video på nettet med lignende problem hvad kunne man så søge på? Faulty gasket waterpump?

• #4   22. jan 2022 Tak for svar hellere en pakning end frostsprængning.. men den kan vel ikke frostsprængte oppe sd vandet. Hvis jeg skal fejlsøge lidt på YouTube hvad vil du så kalde det område der?

• #6   23. jan 2022 gå ind på fx boats.net og slå din motor op, så kan du finde en splittegning med reservedelsnumre og navnene på komponenterne

• #7   23. jan 2022 tak Steffen 👍🏻☺️

• #8   23. jan 2022 Nej, der skal ikke komme vand ud der,kør den til forhandleren som garantisag. Lige nu, har de fleste værksteder ikke så travlt som omkring påsken.. Så kom afsted nu hvis du har mulighed!
    Vh Steen

• #9   26. jan 2022 Hvis der er garanti på kan jeg slet ikke forstå du selv gider bøvle med det på værksted så længe det stadig er koldt og så må de fikse det!

Så kan du byde foråret og sommeren når den tid kommer om lidt

Utæt pakning motoren skal løftes af benet for at skifte den. Ser det ud til

• #10   27. jan 2022 Hej Patrick.
    Det gider jeg heller ikke hehe. Men vil gerne blive klogere og eventuelt lære om det er selvforskyldt. Det kan jeg dog ikke forestille mig. Der er lavet aftale med værksted. De kommer ud, laver service og retter fejlen og jeg skal ikke foretages mig noget så det er super. ☺️

Kommentér på:
Skal der komme vand ud her? ??

Annonce