{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt
  • #1   5. jun 2015 Det vil ikke være muligt at lave en sådan formel der virker i praksis, fordi det kræver en nøjagtig udmåling af din båds massefylde, det er jo Archimedes lov, som siger, at for hver liter vand din båd fortrænger, så kan din båd lastes med 1 kilo.
    Men så skal man til at regne på frigang osv. og så bliver det et meget kompliceret regnestykke..
    Det regnestykke har dem der har fremstillet din båd fået lavet, så tjek om din båd har en eller anden godkendelse, der vil der stå, hvor meget du må laste...

• #2   5. jun 2015 Brumme: Det ville jeg meget gerne, men der er INGEN der kan finde ud af hvad type min båd er.. Tak for svaret though smiley

• #3   10. jun 2015 Hej Søren H. Det gør det noget sværere, det kan jeg godt se...
    Prøv evt. at sammenlige den med både, der ligner din i form og størrelse, eller endnu bedre, få den vejet, feks ved en produkthandler, og når du kender egenvægten, så sæt den i vandet, og begynd at at fylde den op med dine venner, efter du har vejet dem, og hold så øje med, hvor meget fribord der er, og tag en sejltur, hvor du skal tjekke om den er til at håndtere sikkert, og når du så syntes at det helle spiller, så læg vægten sammen på dine venner du har om bord, så har du de tal du mangler... Glem ikke at regne benzin osv med, hvis det ikke var der, da du vejede båden.. Jeg ved godt at det lyder omstændigt, men det er nok den bedste måde at få besvaret dine spørgsmål på..

Held og lykke med projektet...
    Christian

Kommentér på:
Vægt

Annonce