{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel påhængsmotor
  • #1   13. feb 2007 Ja Yanmar laver sådanne nogle påhængsmotorer.
    Erfaringer, tja de bliver brugt på MOB både i handelsflåden blandt andet, men ellers kan jeg ikke sige meget om dem.

• #2   13. feb 2007 Som Benjamin skriver, laves de. Se her.

(link fjernet)

• #3   13. feb 2007 damgaard marine i glud har haft en diesels påhångsmotor til og stå, men mener da bestemt den var fra selva. så der er flere der laver dem, og der findes os et par stk af yanmars model med 27 hk i landet, har blandt andet set en fisker med sådan en på hækken.

men mener en helt ny koster ca 80k og den kan købes hvor der handles med yanmar...

• #4   13. feb 2007 Hej Lars, jo da, diesel-påhængsmotor laves, jeg har været med en som har en 27HK Yanmar, den går som en drøm, og de er skam meget støj svage, men hvad prisen angår, så skal vi nok holde os til benzin, så har de jo også vægten med sig.

MVH Kurt N.

• #5   14. feb 2007 Jeg har skrevet med Yanmar de siger da laves ikke mere. De ville dog nok kunne samle en af stumper til en pris af 200.000 kr og en leveringstid på 6 mdr.

Så Yanmar er ud af billedet.

• #6   15. feb 2007 Jeg tror det bliver svært. Mener engang at have hørt om andre små & ukendte producenter, men jeg tror at for alle diesel påhængsmotor gælder at de er frygtelig dyre og meget tunge og dermed ikke egnet til "privat" brug.

• #7   22. apr 2007 Grunden til at Yanmar, som de eneste, en overgang lavede diesel påhængsmotorer skyldes kun at man på fragtskibe og færger mm. helst vil undgå at opbevare benzin pga brændfaren. Prisen vil aldrig blive attraktiv for private.

Kommentér på:
Diesel påhængsmotor

Annonce