{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri til spil
  • #1   21. jan 2014 Puha det var mange kilo...hvor mange amp bruger dit spil ved fuld belastning..det siger jo lidt om hvor stort det skal være..jeg har et 120 AMP til min båd den vejer ikk nær så meget som din så der er masser at bruge af.

• #2   21. jan 2014 Ok, båden vejer kun ca.3 ton, men spillet er til 4 ton. Ved ikke lige hvor mange AMP den bruger, men den kører rigtig fint på rullerne, og jeg har brugt håndspil i sommer, det kunne godt lade sig gøre, man får varmen.. smiley

• #3   21. jan 2014 Har lige talt Med min kami...han har en båd på ca 3.5 ton.han har et 90 AMP batteri..det spil han har er et superwinch og han har aldrig haft problemer,men
    Det gør jo ikk noget det er stører.

• #4   22. jan 2014 Vi bruger et ganske almindeligt bilbatteri på 70 Ah til et spil der kan trække 4500kg. Båden vejer ca. 1900 kg sejlklar, og der er ingen problemer der - den suser op på traileren ....

• #5   22. jan 2014 Tak.. smiley

• #6   24. jan 2014 Jeg har et batteri på 100 AMP og så har jeg monteret en talje så motoren ikke bliver så meget belastet og jeg kan sagtens trække min båd op og ned mange gange UDEN at lade på batteriet så HUSK taljen så holder din motor og batteri meget længere
    MVH Hasse

Kommentér på:
Batteri til spil

Annonce