{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Forstærkning af hæk
  • #1   18. aug 2012 Det der det ligner en kæmpe omgang fusk. Jeg vil håbe, at det bræt der, det sidder fast i mere end det silicone i kanten.

Hvis du spørge om hvordan man laver det rigtigt, skal du gøre følgende: Man åbner hækken og skære alt det gamle rådne træ væk, lukker alle huller osv. Lægger nyt træ i hækken og glasser det til, og gerne med nogle forstærkninger. Så kan du også lave den i den højde du vil have.

• #3   18. aug 2012 Er det noget man kan lave selv, hvis aldrig man har rodet med sådan noget før?

• #5   18. aug 2012 jens s måske meget godt at forklar ham hvad fremgangs måden er ..

men her som følge .. ALDER først lave du det man kalder en bor prøve af hækken du tag et 8 -10 mm bor og bor i gemmen hækken ca 15-25 cm under det træ som er limet fast på motor brøden

og være ikke bange for at lave huld i din glasfiber båd !

grund til du skal bor er fordi det giver svart på hvor stor en omgang du skal ud i da du nemlig ud fra det huld du bor kan se hvordan træet i hæk har det.
    Er det lyse og frisk træ spåner eller mørke og våde / rådne spåner som kommer frem

hvis det er lyse og frisk træ skal huldet bare lukkes igen med glasfiber spartle på begge side samt over male / dækkes og du kan nu koncentrere dig om at støb det træ fast til hækken så det bliver en dele af den hvis du er i tvivl om hvordan det gør så bare spøger smiley

skulle det vise sige at være mørke spåner / våde og råddent skal du nok over vej at få en til at hjælp dig ... men det der skal ske er du skal ind og brække alt det dårlige træ ud vilket ikke er nemt uden topen af både kommer af igen du er velkommen til at spøger ind til fremgang måde men jeg vil nu anbefale at du finder en som har prøvet det før og kan hjælp dig til den opgave

håber det har give mening selv om jeg er ordblind syens bare du mangle noget info til hvordan man starter

• #7   19. aug 2012 Super, mange tak for hjælpen

• #8   19. aug 2012 det i snakker om er da tydeligvis mere reperationer(eller kald det forstærkning af ødelagt hæk.) hvis hækken er sund og der skal mere power på den lægger du trekanter på mellem hækken og bund eller/og sider. har også set det gjort med stålbeslag. det der er essensen er at det ikke kun er hækken der skal tage alt trækket.

det første der bliver linket til er fordi manden har en motor på der er med længere ben end båden er beregnet til. men det ligner noget klamp

• #9   19. aug 2012 Steffen M være venlige af se de billeder han har lagt op af båden før du svar de har vi andre gjort og nej vi snakker ikke om af forstærk hækken som du beskriver mand har en træ klos limet med sigaflex til motor brønden for at lave den om til lang bene motor det skal HELT klart laves om så det er en dele af hækken med fiber.

• #10   19. aug 2012 john. det kan jeg godt se, det er også de billeder jeg omtaler i de sidste 2 linier af mit tidligere indlæg. det var mere for at han ikke lige går og tror hækken bliver voldstærk af sån en reperation

• #11   22. apr 2013 Hvad skal jeg bruge til at lime træpladen fast til brønden igen, rudelim?
    Hvor køber jeg billig glasfiber og resten som skal bruges?

Kommentér på:
Forstærkning af hæk

Annonce