3.380 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Forstærkning af hæk"
Forstærkning af hæk
Hej, jeg har haft et problem da jeg i sommers har sat min nye Yamaha 100f (100 hk, og vejer 175 kg), på min Shakespeare sportman 15,6 fods. Der er efter nogle turer ude på vandet, kommet revner i gla...
Hej, jeg har haft et problem da jeg i sommers har sat min nye Yamaha 100f (100 hk, og vejer 175 kg), på min Shakespeare sportman 15,6 fods. Der er efter nogle turer ude på vandet, kommet revner i gla...
Skrevet af: Jürge - 27. okt 2013
Forstærkning af hæk
Jeg blev i februar den heldig ejer af en båd dog uden motor . Nu har jeg så endelig fået anskaffet mig en motor men problemet er at det er en 25 HK (den tidligere ejer havde en 6HK på) Hvad vil I f...
Jeg blev i februar den heldig ejer af en båd dog uden motor . Nu har jeg så endelig fået anskaffet mig en motor men problemet er at det er en 25 HK (den tidligere ejer havde en 6HK på) Hvad vil I f...
Skrevet af: Rasmus H - 12. maj 2008
Spar penge på din bilforsikring
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Både: 3 Emner: 13 Svar: 117
Hvis du spørge om hvordan man laver det rigtigt, skal du gøre følgende: Man åbner hækken og skære alt det gamle rådne træ væk, lukker alle huller osv. Lægger nyt træ i hækken og glasser det til, og gerne med nogle forstærkninger. Så kan du også lave den i den højde du vil have.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Både: 2 Emner: 17 Svar: 64
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 2 Svar: 108
men her som følge .. ALDER først lave du det man kalder en bor prøve af hækken du tag et 8 -10 mm bor og bor i gemmen hækken ca 15-25 cm under det træ som er limet fast på motor brøden
og være ikke bange for at lave huld i din glasfiber båd !
grund til du skal bor er fordi det giver svart på hvor stor en omgang du skal ud i da du nemlig ud fra det huld du bor kan se hvordan træet i hæk har det.
Er det lyse og frisk træ spåner eller mørke og våde / rådne spåner som kommer frem
hvis det er lyse og frisk træ skal huldet bare lukkes igen med glasfiber spartle på begge side samt over male / dækkes og du kan nu koncentrere dig om at støb det træ fast til hækken så det bliver en dele af den hvis du er i tvivl om hvordan det gør så bare spøger
skulle det vise sige at være mørke spåner / våde og råddent skal du nok over vej at få en til at hjælp dig ... men det der skal ske er du skal ind og brække alt det dårlige træ ud vilket ikke er nemt uden topen af både kommer af igen du er velkommen til at spøger ind til fremgang måde men jeg vil nu anbefale at du finder en som har prøvet det før og kan hjælp dig til den opgave
håber det har give mening selv om jeg er ordblind syens bare du mangle noget info til hvordan man starter
maj 2009
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.147
det første der bliver linket til er fordi manden har en motor på der er med længere ben end båden er beregnet til. men det ligner noget klamp
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 2 Svar: 108
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.147
maj 2009
Hvor køber jeg billig glasfiber og resten som skal bruges?
Forstærkning af hæk