{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.909 visninger | Oprettet:

Forstærkning af hæk {{forumTopicSubject}}

Jeg blev i februar den heldig ejer af en båd dog uden motor .
Nu har jeg så endelig fået anskaffet mig en motor men problemet er at det er en 25 HK (den tidligere ejer havde en 6HK på)
Hvad vil I foreslå:
Skal jeg forstærke min hæk eller kan den holde som den er..??

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3116

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Forstærkning af hæk
  • #1   12. maj 2008 Se det er netop det der er problemet

Typepladen er blevet fjernet og jeg ved ikke hvad mærke det er med sikkerhed

Den er god nok købt som en poca men der er intet der er sikker...

• #2   12. maj 2008 Jeg oprettede et indlæg for noget tid siden for netop at få afklaret hvilken motorstørrelse jeg skulle vælge og der blev der sagt ca. 20..

Jeg har købt redningsvester smiley

• #3   12. maj 2008 båden er hvis nok godkendt til 20hk, og den sejler kanon med 20 hk, jeg tror godt den kan bære 5hk mere, men det er aldrig dumt og forstærke hækken.

• #4   12. maj 2008 Chris: Nu må du ikke misforstå mig men hvor ved du fra at den er godkendt til 29 HK

Jeg kender nemlig ikke nogle data på båden så hvis du ved noget vil jeg jo rigtig gerne vide det....??

• #5   13. maj 2008 taste fejl... jeg mente 20hk sorry
    og kender nogen der har en poca, der ligner din på en prik. og den står der 20hk på skiltet.

• #6   13. maj 2008 Jeg mente selvfølgelig også 20 HK

• #7   6. jun 2008 Det skader ikke at forstærke hækken. Se på hækken om den giver sig når du giver fuld spade fra tomgang. hvis den gør det skal den forstærkes.

Jeg er akkurat igang med et legetøjs projekt med en 9 fods hydrofoil-racer der består agterspejlet af 33 mm. krydsfiner, vinkeljern i begge sider og 2 lag måtte på begge sider. Den flytter sig ingen steder den hæk.

Kommentér på:
Forstærkning af hæk

Annonce