{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Smarttaps ???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg overvejer, at investere i sådan et sæt smarttaps. De er på bud ved shipshop, men kunne godt tænke mig lidt mere viden først.
Bedst ville være om nogen selv havde dem og kunne videregive deres erfaringer. Alternativet er de noget dyrere trimflaps i enten elektisk eller hydraulisk version.
Kom med jeres input..
Hilsen Bent.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Smarttaps ????
  • #1   17. mar 2010 gå ind på www.nauticusinc.com der kan du læse lidt om hvordan de virker,de er nemme at sætte på båden,har lige monteret den på min ørnvik 460,har dog ikke haft båden i vandet, på grund af is,men har snakket med folk som har dem på deres båd og de siger at de virker.

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #2   18. mar 2010 Jeg købte et sær til min Fletcher Arrowflyte sidste år og kan kun tale godt om dem. Nu trækker den ikke længere bagenden ned i vandet når man giver gas, den planer bare næsten med det samme. Det eneste der ikke holder i deres reklame bavl er forøget tophastighed. Men til gengæld er den meget mere stabil ved tophastighed.
    Jeg har bare installeret mine jævnfør den beskrevne standard, så det bliver først i år at jeg skal til at ekspermentere med de indstillings muligheder der er, så måske kan der hentes en mile eller to, hvem ved.


  • #3   18. mar 2010 Har dem monteret, dog placeret for tæt mod midten af båden. De virker, men jeg flytter dem lidt længere ud nu for øget effekt.

  • #4   24. mar 2010 Jeg får monteret Smart tabs på min båd idag faktisk. Jeg skal så ud og prøve den med dem på i påsken. Så kan du få en melding. Jeg har monteret dem da min båd er en del gumpe-tung og skal op i relativ høj fart før den planer. Jeg kender flere der har de elektriske og fordelen her er jo at man kan justere dem individuelt hvis den krænger lidt til en af siderne pga vægtfordelingen. Men personligt gider jeg ikke ofre de ekstra penge for elektriske. Men du kan høre mine erfaringer efter påske hvis det har interesse!

Kommentér på:
Smarttaps ????

Annonce