{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.667 visninger | Oprettet:

hjælp min båd skal males ??? {{forumTopicSubject}}

har fået den sindsyge ide med at jeg vil male min lille glasfiber båd men aner ikke hvad jeg skal bruge det skal helst være noget man kan rulle på båden kommer ikke til at ligge i havn den bliver taget med hjem værd dag efter brug håber i vil hjælpe da jeg ikke fatter en skid af de andre indlæg

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp min båd skal males ???
  • #1   8. mar 2010 hej.. du skal bruge topcoat.. det rulle man på ,, jeg har malet min gamle båd med det og det gik fint...
    det er noget man kan købe hos de fleste bådforhandlere.. husk bare at få hærder med... ellers tøre det aldrig smiley

start med at slip båden mat, rens evt. efter med noget malerens eller fortynder... så er det bare at blande topcoat og hærder sammen og rul på....

MEN bland kun den mængde, som du kan nå at rulle på på 30 minutter,,
    topcoat kan godt tykne ( hærde sammen ) realativt hurtigt,, hvis man komme bare en smule for meget hærder i... også bliver det hurtigt som vingummi masse...

• #2   8. mar 2010 okay hvor meget skal jeg bruge til til min båd det er den røde der er film med den er 15 fod

• #3   8. mar 2010 jamen hvad er gelcoat så

• #7   8. mar 2010 jamen skal jeg bare bruge Topcoat til hele båden

• #8   10. mar 2010 hvis gelcoat-laget på din båd ikke er skrammet, ville jeg bare bruge alm bådmaling. det er noget lettere at arbejde med

• #9   10. mar 2010 jamen hvad er gelcoat

• #11   11. apr 2010 Medmindre din topcoat er smadret, skal du slet ikke begynde at arbejde i topcoat, men derimod emaljer. Du kan både få 1 og 2 - komponente systemer. alt efter hvor slidstærk den skal være. Der er også lidt forskel på hvor nemt det er at arbejde med.
    Jeg har selv malet en gammel limbo 14 med et 1-komponent system fra Hempel der hedder "Brilliant Enamel". De er enorm skarpe i deres farver, og utrolig let at arbejde med. Men knap så slidstærk som f.eks. Polybest.

Tjek dette link->

(link fjernet)

Og ville klart foreslå at investere de 900 kr. en Wagner sprøjtepistol. Den er enorm nem at arbejde med, og gør bare arbejdet 10 gange flottere end f.eks rulle eller malerpude!

Hvis der ellers er noget, ville jeg foreslå at tjekke www.båd-maling.dk
    De er enorm søde til at give et godt råd med på vejen. og ved virkelig hvad de snakker om.

Held og lykke med projektet! :o)

Kommentér på:
hjælp min båd skal males ???

Annonce