{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Jetski {{forumTopicSubject}}

Hej Alle ! Jeg går og overvejer om en jetski måske er noget. Jeg vil høre om der er et sted man kan leje eller prøve en jetski, da jeg ikke har prøvet det før, og ville jo gerne lige prøve det før jeg går ud og investerer i en. Bor på Fyn, så helst deromkring, men ellers går jeg på efterskole i Odder og har også noget familie omkring Kolding, så ja gerne steder omkring de nævnte områder smiley
tak på forhånd smiley

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Jetski
  • #2   17. okt 2012 havde ellers kigget lidt på bøgelunds superjet han har til salg, den står til kun 16000, mon ikke det er en fin begynder ski ?

• #4   18. okt 2012 ja ja, men først og fremmest skal jeg prøve en, så jeg overhovedet kan se om det er noget for mig smiley

• #5   18. okt 2012 Min er solgt smiley Men ja du burde sagtens ku få en prøve tur på en , men sæson er ved at være slut,,

• #6   18. okt 2012 Jeg har en Kawasaki 750 Sxi tilsalg, hvis det kunne have interesse? Den har sejlet under 50 timer - derfor som ny.

Mvh. Jonas.

• #7   18. okt 2012 Hej Jonas ! Lyder lækkert, men vil gerne lige prøve en jetski, før jeg går ud og investerer i en.
    Mvh. Rasmus

• #8   18. okt 2012 Første gang du prøver en jetski skal du ikke regne med at komme op og stå på den hehe. Det kræver meget øvelse i starten. Derfor ikke sikkert du syntes det er hammerfedt lige første gang du skal prøve den. Men du må da gerne prøve min en dags tid..

• #9   18. okt 2012 Hej Anders ! smiley Haha jeg regner skam heller ikke med at komme op og stå første gang, og ved godt at jeg sikkert ikke synes det er det aller fedest første gang jeg prøver det, men bare sådan for at få en føling for, om det er noget for mig smiley Er du stoppet med at sejle for i år ? eller ? smiley

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #10   19. okt 2012 Lyder som en god ide at købe dig en jetski, vil garantere dig at du bliver bidt af det !! Men nu skal jeg ikke lege politi men da jeg kan se at du endnu ikke er er så gammel og der ved nok ikke har speedbådskort, ville jeg anbefale dig kraftigt at undersøge reglerne for dette, da som du nok ved at sådanne en kræver det....

• #11   19. okt 2012 Pt går jeg på en maritim efterskole. Inkl i mit efterskole ophold modtager jeg et duelighedsbevis, jeg har faktisk allerede bestået praktisk-prøve og skal til at begynde den teoretiske del nu her. Det vil sige at jeg modtager mit bevis nu her til vinter, hvilket gør at jeg 100 % har det til næste sæson altså til foråret, hvor jeg rigtigt skal ud og sejle hvis jeg anskaffer mig en jetski.

Kommentér på:
Jetski

Annonce