{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  jetski
  • #1   22. jul 2013 Hej Rasmus

En kawasaki 550 er en ældre ski efterhånden. så gætter på det økonomien omkring den der tiltaler dig smiley ?

God til begynder? Nej det er den egentlig ik, ikke ret meget power, dårlig balance.

Sjov for pengene? Ja helt sikkert, man bliver våd og smiler hele tiden.

De hårde fac's:

Modellen er gammel, derfor har den ofte haft mange ejere og derfor meget tvivlsom vedligehold. Men det gælder sådan set os en maskine fra 2005. smiley

Hvis du er ude og kigge på en så tjek:
    Styrkablet skal gå let.
    Pumpehuset skal være støjfrit og uden skader.
    Bunden skal være rimelig pæn.
    Komprissionstest skal vise over 9Bar på begge cylindre.
    Den skal tage gassen rent og jævnt.
    Kontrolstrålen skal være der hele tiden.

Som begynder ski i budgetklassen ville jeg nok hellere se efter en Yamaha Superjet 650, Kawa 650, Kawa 750.

Jeg vil ikke tale dig fra at købe en 550 hvis det den du vil have, blot rette opmærksomheden på at du skal være klar til at gå tingene efter smiley
    2-3000kr får hurtig ben at gå på i resv. dele.

God fornøjelse med jetski købet. Det er den fedeste sport !

• Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   22. jul 2013 Nicolaj John. Mange tak for det fine svar. smiley

• #3   22. jul 2013 Jeg startede på en gammel 550. den gav mig masserer af sjov på vandet. året efter sejlede jeg på en grov tunet yamaha superjet 701 fladnoce, og nu har jet en kawa sx 650. Personligt ville jeg vælge kawa 650 90-94 skroget fem for kawa 750 95-frem. det nye skrog er alt for tungt i fronten og jeg synes at det er svært at stå på. der har dog lige været en kawa 750 fra96 til salg i marked til 8500 kr.
    hvor meget vil du ofre på en jetski??

• #4   24. jul 2013 Hvor er du fra i landet rasmus? Har en kawa 550 sx fra 93 som er hammerstabil og virkeligt godt sejlende. ska i sommerhus ved vejers strand/blåvandshuk i uge 31 der er du velkommen til og komme og få en tur på den. Mvh Anders

• Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   24. jul 2013 Hej Anders jeg er fra Århus tæt ved Skanderborg. smiley

• #6   24. jul 2013 Okay, du må sige til hvis det er noget du ku være interesseret i. Den sejler hammer godt.

• #7   24. jul 2013 rasmus e. så skal du da med os ud en aften. vi er 10 som sejler i horsens hver torsdag

Kommentér på:
jetski

Annonce