{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

Anders N
Anders N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Båd stjålet fra kongsmark strand. {{forumTopicSubject}}

Hej Bådgalleri, min mors mand har fået stjålet sin båd på Kongsmark strand i morges melem 7:00-7:30
Det er en klinke bygget båd, hvid med grøn overbygning og træ sæder og opbevaringskasse i midten.
Der sad en Mercury 6hk motor på med stelnummer OP533140

Den er sandsynligvis sat på en bådtrailer et par hundrede meter længere henne af stranden.
Der er udlovet en findeløn på 2500 hvis nogen kan lede os frem til båden.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Båd stjålet fra kongsmark strand.
  • #1   3. okt 2014 Ja det er satme utroligt...det er nok nogle af alle de....ja i ved Vi efter hånden har.....håber i finder den.

• Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    jan 2014

#2   3. okt 2014 Tak for det Henrik, Jeg tror også den er på vej øst på allerede så den bliver nok næppe fundet. smiley

• #3   6. okt 2014 Er det ik en ældre båd? Tvivler på så lille en båd er på vej østpå medmindre det er Østsjælland.. En sådan båd er jo i sig selv næsten mindre værd end det vil koste i brændstof at køre til østlandene så den befinder sig sikkert på en anden strand eller i en garage på Sjælland. smiley

• Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    jan 2014

#4   6. okt 2014 Jeg ved ikke lige hvor gammel den er, men der er blevet lavet rigtig meget arbejde på den så den står i mange penge.

Østeuropæerne stjåler jo tæt brændstof til at komme frem og tilbage på deres tyvetogter så tror ikke de går særlig meget op i benzin økonomi.
    Men jeg kan sagtens følge din tankegang.

Jeg håber bare nogen spotter den og kan lede os på rette vej så min kære stedfar kan få sin elskede båd tilbage smiley

• #5   6. okt 2014 Kan selvfølgelig også være.. Chancen for den dukker op er nok lille.. Den er sikkert gemt af vejen til næste år smiley

• Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    jan 2014

#6   6. okt 2014 Jep, chancen er meget lille.
    Men jeg håber smiley

• michael l
    michael l Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Både: 1 Svar: 3
    #7   9. okt 2014 bare nysgerrig,lå den på land? plejer at have min liggende for svaj ud for nr.169
    måske den skal have en alarm med gps. håber i finder den...;-)

• Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    jan 2014

#8   9. okt 2014 Der må jeg være dig et svar skyldig, men jeg tror umiddelbart den var i vandet.
    Han plejer at lade den ligge dernede og vugge smiley

Han har godt nok købt en ny nu, og den kommer der gps i.
    Men jeg håber vi finder den alligevel. smiley

Kommentér på:
Båd stjålet fra kongsmark strand.

Annonce