{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

lån af bådtrailer {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har været så letsindig og købe en båd over Ebay, og nu skal jeg have den hentet men har ingen trailer der passer til båden, er der nogen (helst fra sønderjylland) der vil udlåne deres båd trailer så jeg kan få hentet min nye 5,5 meter og ca 800kg tunge båd?
Båden skal hentes nede ved hamborg helst onsdag eller torsdag, og i må gerne komme med, hvis i keder jer (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lån af bådtrailer
  • #1   27. jul 2009 Du kan leje dem massevis af steder, men HUSK værktøj til at indstille ruller!

Hvor i landet bor du?

• #2   27. jul 2009 jeg ville gætte SønderJylland smiley

• #3   27. jul 2009 Michael M

Det er så ikke så nemt her i Sydjylland. Der er ikke rigtig steder, som lejer ud uden at det koster en bondegård (Læs= Billigere at købe én selv)

• #4   27. jul 2009 Tjek eventuelt her..

http://www.trailercenter.dk/udlejning_trailere.htm

Nu ved jeg ikke hvor langt nede i sønderjylland du bor, men hvis du vil køre til tysken for en båd kan du også godt ofre lidt KM på sådan en her smiley

• #5   27. jul 2009 Jeg bor på als, så håber da på ikke og skulle helt til horsens for og låne en trailer. Men det kan jo blive enden på det.
    Det med værktøj har jeg som tænkt over har prøvet det før... har os selv en bådtrailer til maks 500kg total, men tør sku ikke kører ca 400km med en overlæsset trailer.
    Jeg håbede jo jeg kunne låne den af en venlig person i nærheden, self for mønt.
    og har lige snakket med sælger, det er torsdag den skal hentes for der har han fri, så mine fingre er stadig krydset for at der er en venlig sjæl (-:

• #6   27. jul 2009 chris M

Jeg vil ikke lægge navn til det, men prøv evt. og giv Kaj i Øsby (Øsby Smedene - Bådcenter Syd) et kald og spørg om du kan låne en trailer mod betaling og et depositum.. Måske er du heldig.

• #7   28. jul 2009
    Ja det er faktisk meget svært og leje/låne en trailer i den str, jeg vil prøve øsby smedene

• #8   28. jul 2009 Jeg har godt nok en 1500 kg. Brenderup trailer stående tom p.t. men jeg har desværre været uheldig med at låne trailer ud før og tør derfor ikke smiley Det er pokkers dyrt når noget går i stykker på traileren eller man bagefter skal bruge tid på at indstille traileren til sin egen båd igen smiley
    Det bedste må derfor være at finde en forhandler med en brugt trailer (evt. finde en trailer på Dba i området som er til salg, ring og spørg om man mod betaling kan låne den?!) Jeg ved ikke om det er en mulighed, det var blot en tanke..

Kommentér på:
lån af bådtrailer

Annonce