2.552 visninger
|
Oprettet:
lån af bådtrailer {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har været så letsindig og købe en båd over Ebay, og nu skal jeg have den hentet men har ingen trailer der passer til båden, er der nogen (helst fra sønderjylland) der vil udlåne deres båd trailer så jeg kan få hentet min nye 5,5 meter og ca 800kg tunge båd?
Båden skal hentes nede ved hamborg helst onsdag eller torsdag, og i må gerne komme med, hvis i keder jer (-:
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 3 Svar: 64
Hvor i landet bor du?
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 3 Emner: 1 Svar: 171
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 74
Det er så ikke så nemt her i Sydjylland. Der er ikke rigtig steder, som lejer ud uden at det koster en bondegård (Læs= Billigere at købe én selv)
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 3 Svar: 64
http://www.trailercenter.dk/udlejning_trailere.htm
Nu ved jeg ikke hvor langt nede i sønderjylland du bor, men hvis du vil køre til tysken for en båd kan du også godt ofre lidt KM på sådan en her
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 21 Svar: 354
Det med værktøj har jeg som tænkt over har prøvet det før... har os selv en bådtrailer til maks 500kg total, men tør sku ikke kører ca 400km med en overlæsset trailer.
Jeg håbede jo jeg kunne låne den af en venlig person i nærheden, self for mønt.
og har lige snakket med sælger, det er torsdag den skal hentes for der har han fri, så mine fingre er stadig krydset for at der er en venlig sjæl (-:
okt 2006
Jeg vil ikke lægge navn til det, men prøv evt. og giv Kaj i Øsby (Øsby Smedene - Bådcenter Syd) et kald og spørg om du kan låne en trailer mod betaling og et depositum.. Måske er du heldig.
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 21 Svar: 354
Ja det er faktisk meget svært og leje/låne en trailer i den str, jeg vil prøve øsby smedene
okt 2006
Det bedste må derfor være at finde en forhandler med en brugt trailer (evt. finde en trailer på Dba i området som er til salg, ring og spørg om man mod betaling kan låne den?!) Jeg ved ikke om det er en mulighed, det var blot en tanke..
lån af bådtrailer