{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.500 visninger | Oprettet:

Lars L
Lars L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Lån/leje af bådtrailer på Als eller omegn {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået købt mig en billig mindre træ-speedbåd på en ca. 15-20 fod eller deromkring, men har ingen trailer til at transportere den hjem på.

Er der nogen på Als eller omegn der kunne være interesseret i at hjælpe mig imod et beskedent vederlag - jeg har selv bil der fint må trække den inkl. forsikring på trækket, så dén del er på plads.
Det drejer sig kun om at få båden kørt fra Sønderborg og ud på øst-siden af Als hvor jeg bor, så det er ikke andet end et par timer jeg skal låne den.

Traileren skal helst være godt lave, da båden bare ligger fladt på en græsplæne, og må have et spil.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Lån/leje af bådtrailer på Als eller omegn
  • #1   23. jan 2014 Tror det er ret væsentligt om den er 15 eller 20 fod.. Måske du burde måle den.. Er du klar over hvad en træbåd vejer?

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   24. jan 2014 Ahh - havde ikke lige tænkt over at de måske er noget tungere end glasfiber-både. Det er noget nyt for mig dether, som du jo nok har gættet smiley

Har lige skridtet den ud, og det blev til 16 gange en str. 45 - så, det er vel ca. 16 fod smiley

Har dog ingen anelse om hvad den vejer - men vil skyde på absolut maks en 4-500kg?

• #3   24. jan 2014 Sønderborg trailer center har bådtrailer til udlejning som ikke koster alverden

Kommentér på:
Lån/leje af bådtrailer på Als eller omegn

Annonce