{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Gear olie Suzuki"
Gear olie
Sker der noget ved at bruge SAE 90 API GL-4 gear olie fra biltema til en suzuki påhængsmotor? Kan se at suzuki's egen gear olie hedder SAE 90 API GL-5. Hvad er forskellen på GL-4 og GL-5?
Sker der noget ved at bruge SAE 90 API GL-4 gear olie fra biltema til en suzuki påhængsmotor? Kan se at suzuki's egen gear olie hedder SAE 90 API GL-5. Hvad er forskellen på GL-4 og GL-5?
Skrevet af: Christian R - 16. jun 2017
Valg af fabriksny motor til jolle Suzuki vs Yamaha
Jeg har denne jolle 380 x 140 cm se billeder Jeg skal bruge en anden motor da min 40 hk er lige voldsom nok. Vi er 2 mand af henholdsvis 115 og 95 kg der vil blive monteret elmotoren fra min gamle ...
Jeg har denne jolle 380 x 140 cm se billeder Jeg skal bruge en anden motor da min 40 hk er lige voldsom nok. Vi er 2 mand af henholdsvis 115 og 95 kg der vil blive monteret elmotoren fra min gamle ...
Skrevet af: Patrick N - 17. jan 2020
Spar penge på din bilforsikring
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 16 Svar: 628
Deres fuldsyntetiske premium lube er en af de allerbedste gearolier til påhængsmotorer og drev der laves - jeg bruger den selv på alle motorer og drev da den langt overgår kravene
mar 2007
Følger: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 73
Gear olie Suzuki DF