{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.628 visninger | Oprettet:

Jeres forslag til Polering af båd? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammn.

Så kom dagen endelig hvor jeg fik min speedbåd hjem. Båden skal shines totalt op. Så tænkte lige jeg vil høre jer her inde:

Hvilke produkter er super duper. Vi snakker om at HELE båden altså skal have den STORE tur.

Det er vel noget med noget slipemidel, voks og polish.

Har også noget rimelige RU fælter, hvis man kan kalde dem det. Altså dem fra fabrikken så man ikke glider runt på glasfiberen. Hvordan rengøre man bedst disse felter, så man kommer i dybden. Med en svamp måske????...


Pfh tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Jeres forslag til Polering af båd?
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #1   30. mar 2009 Bruger noget der hedder renskib. Først starter du med at polere med voks, hvori der er slibemiddel, korn 6000, og bagefter bruger man en 2 komponents poleringsmasse.
    Ikke speciel dyr, og virker kanon holdbar...


  • Jan H
    Jan H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   30. mar 2009 Hvor finder du dette Lars!

  • #3   30. mar 2009 jepper. Hvor kan det fåes?


  • Jan H
    Jan H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   30. mar 2009 JA, men hvor køber man deres produkter

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #6   31. mar 2009 Mener det er gennem palby marine. Følger lige op på det

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #7   31. mar 2009 Ellers prøv at skrive en mail til dem. Kan kun anbefale deres produkter. Mange messe udstillere får renskib til at polere deres både.



  • #8   1. apr 2009 Der findes en polerpasta der hedder farecla og forhandles af www.granudan.dk Det bruges nemmest på en polermaskine med en skumgummi skive på, når du polere har du en vandforstøver med og sprøjter lidt vand på når det bliver sejt at køre i. På denne måde er det utroligt drøjt i brug og rækker rigtigt langt.
    Bagefter giver du en 2-komponent polish som Lars skriver, jeg brugte selv Dulon (Palby). Det giver en fantastisk flot og holdbar finish hvis du følger denne opskrift. Se evt min tidligere Coronet i min profil.


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #9   1. apr 2009 (samme fremgangs måde med Renskib, en forstøver skal jævnlig bruges)
    Men der findes mange gode produkter....


  • #10   2. apr 2009 Ja det er ingen problem at lave et flot slutresultat med de rigtige materialer, bare en masse arbejde... der er ingen nem vej hvis du sjusker med forarbejdet bliver resultatet derefter God arbejdslyst...

  • #11   2. apr 2009 oki. lyder super alt sammen.

    takker


Kommentér på:
Jeres forslag til Polering af båd?

Annonce