{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.325 visninger | Oprettet:

Køb af påhængsmotor... {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har lige købt mig en lille sejlbåd og dertil skal jeg bruge en påhængsmotor. Havde forestillet mig 4 hk.

Jeg ved ikke ret meget om påhængsmotorer så jeg vil gerne høre jer om hvad jeg skal gå efter..

Den skal være driftsikker og billig.. Hvad skal man gå efter ? Jeg tænker mærke og årg osv..

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af påhængsmotor...
  • #1   1. feb 2009 Hvis en påhængsmotor har sat på en lille sejlbåd, ja så har den som regel ikke mange drifttimer bag sig. Har selv en ekstra lille 3,5Hk Suzuki fra 1983, som stort set er som ny. Starter når snoren rykkes halv ud, og kører bare perfekt. Men du kan også være uheldig, og finde en lille motor som er under 10 år, og som kører som en gammel pruttende traktor. Mærke af motor betyder her ikke det store, men hvilken fortid motoren har levet under.

• #2   1. feb 2009 Tak for svaret kim.. Det kan jeg slf godt se.. Jeg har fundet en billig tohatsu.. Men kender ikke mærket.. Er det samme kvalitet som feks. mercury ?

• #4   2. feb 2009 Tohatsu er en udemærkede motor, har selv haft et par stk. De små 2-takt modeller har de også produceret til en del andre mere udbredte mærker i Danmark.

Og ja deres 4-takt modeller produceres bla. til Mercury/Mariner.

• #5   5. feb 2009 Har selv en ny Tohatsu 9,9 hk 4T som var sidste års testvinder i 10 hk klassen. OG JEG ER SUPER GLAD FOR DEN (Bruger den til min gummibåd) Derfor: køb Tohatsu 4 HK 4T. De få kr. det koster mere end en gl. 2T er givet godt ud. Og i sidste ende så er 10 sømil med 4T en noget behageligere oplevelse end med 2T.

Kommentér på:
Køb af påhængsmotor...

Annonce