{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.650 visninger | Oprettet:

Rene S
Rene S
Følger: 2 Emner: 30 Svar: 32

ny bund hjælp {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lavet min bund på følgende måde- en playwood-finér plade i bunden oven på nogle spandter af træ, har lagt glasfiber på spandterne også. men nu høre jeg at det ikke er godt med en hul bund.

smækker man ikke bare en lænsepumpe derned?? så det vand der kommer ind i båden ved sejllads løber ned i kølet og bliver suget op af lænsepumpen??

eller skal det vare helt tæt og så en lille brønd som vandet løber ned i??

eller skal man skumme det op så den er masiv i bunden?? som en fortalte mig!

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bund hjælp
  • #1   2. okt 2008 Kan du ikke tage nogle billeder af det, så er det nemmere at svare på.

Min bund er hul. Jeg har et spandt på langs med "kølen" og en finer plade oven på, dvs. den bliver støttet i midten og i sidderne. Pladen er belagt med glasfiber ovenpå og det har holdt i (lad mig se 1, 2, 3,....) 37 år.
    Så helt skidt kan det ike være.

• #2   2. okt 2008 min både har også en hul bund jeg ikke lige kan komme til, men der et inspektions hul så jeg kan se om der står vand, gør der det, er der en bundprop lavet af messing i hækken jeg kan skruge ud og tømme vandet ud, det virker fint, har også en lænsepumpe hvis der sku komme mere vand end jeg syntes er fedt mens jeg er ude på søen

• #3   3. okt 2008 Det blir vist ikke bedre end de svar du har fået.
    men husk at prime hullerne.

Jan

• #4   3. okt 2008 Jeg ville ALDRIG skumme hulrummet helt op. Jeg ville også lave det som du har gjort.

Per

Kommentér på:
ny bund hjælp

Annonce