{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Michael O
Michael O
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Hvad skal vi vælge {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er virkelig itvivl. vi står og skal have båd for første gang. Vi hører alt muligt men nu håber jeg nogen af jer kan opklare noget af det for os.
vi har hørt at udenbords motor giver mere moment, bedre vende evne, mere fart og så vider. I bund og grund en bedre løsning end inden bordsmotor. Er dette rigtig?

Hvis i kender til mærker vi skal holde os fra eller hvis i kan anbefale nogen så sig til.
Båden skal bruges til sjov. Altså fiskning, vandski, mm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal vi vælge
  • #1   14. apr 2008 Evt. skrive hvilken prisklasse:) så er det lidt nemmere at hjælpe smiley

• Michael O
    Michael O Tilmeldt:
    jan 2008

#2   14. apr 2008 aha god ide:)

70-110.000 ca

• #3   14. apr 2008 Tror ikke der er nogen der kan svare på det spørgsmål.... det er en individuel sag om folk er til udenbords eller indenbords... personligt fortrækker jeg indenbords, da jeg synes udnyttelsen af pladsen er meget bedre... Fx. på min båd er der et soldæk hen over motor rummet, hvilket der jo ikke lige umiddelbart kan være ved en udenbords.. men tag ud og kig på nogle forskellige modeller og vælg den I synes bedst om...

• Michael O
    Michael O Tilmeldt:
    jan 2008

#4   14. apr 2008 Med hensyn til inretning og så vider kan vi jo se os ud af hvad der passer bedst til os. Det store spørgsmål er bare om en indebordsmotor har svære ved at få båden op af vandet, om den trækker mindre og styre dårligere end en udvendig motor

• #5   14. apr 2008 Det vil jeg ikke mene... jeg har selv en 135 hk som er den mindste indenbords man kan få, og den får fint min båd ud af vandet, men om en udenbords 135 hk på en tilsvarende båd ville være hurtigere er svært at svare på, for det kommer også meget an på skrogets opbygning. Hvis du er meget i tvivl så synes jeg du skal prøvesejle en med indenbords og en med udenbords.

• #6   14. apr 2008 Det er svært at råde dig når vi ikke rightig ved hvad du er til, hurtig båd til en god sommerdag eller en turbåd hvor der er mulighed for ferieture med familien.

• Michael O
    Michael O Tilmeldt:
    jan 2008

#7   14. apr 2008 vi leder efter en hurtig båd. Ala en searay 185 eller bayliner

• #8   15. apr 2008 Til Ralph

Er der nogen billeder og tekst omkring den wellkraft du har til salg...

Kommentér på:
Hvad skal vi vælge

Annonce