977 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad skal vi"
Hvad skal vi vælge
Hej. Jeg er virkelig itvivl. vi står og skal have båd for første gang. Vi hører alt muligt men nu håber jeg nogen af jer kan opklare noget af det for os. vi har hørt at udenbords motor giver mere mo...
Hej. Jeg er virkelig itvivl. vi står og skal have båd for første gang. Vi hører alt muligt men nu håber jeg nogen af jer kan opklare noget af det for os. vi har hørt at udenbords motor giver mere mo...
Skrevet af: Michael O - 14. apr 2008
Ny i bådverdenen - hvad skal vi kigge efter?
Mine 2 store sønner har lokket mig til, at vi skal kigge på speedbåd, udfordringen er blot at vi intet forstand har på det. Vi kan få en bekendt med, når vi har fundet noget vi evt. vil gå videre m...
Mine 2 store sønner har lokket mig til, at vi skal kigge på speedbåd, udfordringen er blot at vi intet forstand har på det. Vi kan få en bekendt med, når vi har fundet noget vi evt. vil gå videre m...
Skrevet af: Rikke N - 28. sep 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Moving out cleaning 800 kr.
- Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
- Hanging curtains 800 kr.
- Fjerne tag på carport 2.000 kr.
- Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
- Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
sep 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 2 Emner: 10 Svar: 116
okt 2010
Følger: 1 Både: 1 Emner: 2 Svar: 11
hvad skal vi med brandvæsnet