{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Yamaha {{forumTopicSubject}}

Jeg er i færd med at vælge motor til min Poca 600, og jeg er blevet ret forelsket i en ny Yamaha 200 HK. Er der nogen som har erfaringer med disse motor? Yamaha 150 HK er meget populær når man læser forskellige steder på nettet. Utrolig solid og stærk motor! Men hvordan ser det ud med 200 HK version?
Nogen som har erfaringer med dem?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Yamaha
  • #1   7. jun 2016 har en 115 hk på min og den går som en drøm smiley så kan kun anbefale yamaha smiley

• #2   8. jun 2016 Kender ikke den motor specifik, men normalt siger man jo at Yamaha er havets Mercedes!

Jeg vil dog sige at skal du ud at købe en helt ny, vil jeg i hvert fald anbefale dig at gå efter en med elektronisk gear/gas, for det er altså virkelig noget der gør en stor forskel!

Alternativt vil jeg anbefale dig at tage et kig på Evinrude E-Tec G2 som virkelig har mange fordele og som kan købes til fornuftig pris her: http://evinrude-strandby.dk/

• #3   8. jun 2016 Skal du have noget der holder er det Honda.
    Yamaha larmer af helved til.

• #4   8. jun 2016 Hvad har du helt præcist af erfaringer med det? Det kommer jo helt præcist an på hvilken årgang og antal hk. du sammenligner, for der kan jo nemt være forskel på støjniveauet i forhold til netop de to parametre som jeg nævner!

• #5   8. jun 2016 Havde en ca 2012 årg. Yamaha 150 4t på min inden jeg købte de nye hondaér.
    De siger intet til sammen i forhold til den ene yamaha.

Det kan godt være det er sjovt og leg at fare af sted , men når en motor larmer en del går den sjove leg af i farten.
    Og Syntes de havde flere værksteds besøg, end dem som jeg har på idag.

Det er mit synspunkt på det.
    Og har intet imod yamaha.
    Det er bare ikke noget jeg vil smide så mange penge efter.

Kommentér på:
Yamaha

Annonce