{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Hul i skrog {{forumTopicSubject}}

Hej sejlere. I forbindelse med slibning af bundmaling fandt jeg dette hul😳 Det er ca. 5mm i diameter og 15mm dybt. Har i set det før? Hullet er ikke gennemgående.

Båden er en ørnvik 640 weekend. Tænker at det skal lukkes inden jeg bundmaler båden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hul i skrog
  • #1   31. mar 2016

profilbillede
  • #2   31. mar 2016

profilbillede
  • #3   31. mar 2016

profilbillede
  • #4   31. mar 2016 Nej har ikke set det før...det kunne ikke være hærværk..?

• #5   31. mar 2016 Der er vel ikke nogen som er så sindssyge at de borer hul i en båd? Og hvis det sku være hærværk, så var det vel meningen at de borer hele vejen igennem.. Kan det være noget fra dengang skroget blev støbt? Hvad skal jeg købe for at lukke hullet igen?

• #6   31. mar 2016 Det rigtige er jo at slibe, og så polyester på.

Personligt ville jeg rejfe hullet, ca 45grader, Og slibe godt omkring hullet, gerne lave det lidt ru med en mejsel, og så noget glasfiberspartel i hullet, ca 4cm, ud over. tyndt lag, og så slibe når det er tørt, og rense det med cellulosefortynder, og så trække et lag mere på. Og så lukke det med noget topcoat / bund,aling bagefter.

• #7   31. mar 2016 Det ku også godt blive løsningen Jonas. I morgen tager jeg ned forbi min lokale Bådmand og taler med ham om det. Gad bare godt vide hvor fanden det er kommet fra..

• #8   31. mar 2016 Enig med Jonas ...og jo her ope har vi oplevet at der var flere både der hade fået borer hul efter en vinter på kajen...syg form for spøj..

• #9   1. apr 2016 Alternativt kan du jo fylde hullet med tec7 og så spartle til sidst tror ærlig talt det vil være den bedste og nemmeste løsning når det ikke er større.. Men hvad er det det du propper op i hullet rammer ? For tvivler på skroget er 1,5 cm tykt ? smiley

• #10   1. apr 2016 Jeg kører forbi West både i køge senere i dag og taler med ham om hvad jeg kan gøre ved det. Det jeg stikker op er bare en lille pind jeg fandt under båden. Tror faktisk nærmere at den kan stikkes 2 cm op i skroget, men hullet er ikke gennemgående. Senere kigger jeg nede i motorrummet og ser om der er nogle spor af hullet derinde. Jeg undrer mig virkelig over hvad det er for noget og om det evt. er hærværk..

Kommentér på:
Hul i skrog

Annonce