{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

skal jeg starte eget værksted i sydjylland ?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen herinde..

jeg er igang med og renovere min bayliner (fotoalbum) men jeg står i min fars indkørsel og det bare ikke holdbart...

nu har jeg så fået muligheden for og starte et sted hvor jeg skal stå for klargøring + reperationer på biler både og campingvogne

det blir et en mands firma som er bygget op omkring mit eget hobby værksted. jeg har et fuldtids job som maskin teknikker og er uddannet automekaniker hos Als motor sønderborg. derefter har jeg været eneste mekaniker hos euromaster og klaret mig selv. inden turen i norge var jeg 1.5 år hos autolindvang sønderborg...

de seneste 2 år som diagnose tekniker var jeg hos
Bertel o sten (Norges hoved importør af mercedes)
og så har jeg stået som teknisk leder for øyjord bil verkstad beligende i centrum af Stavanger i Norge.

erfaringer fra bil mærkerne..
Mercedes
Fiat
OPEL
hyundai
alfa Romeo
Citroën
peugeot
renault
dacia
seat. VW. skoda.audi vag gruppen
men andet kan sagtens laves..
fx autolakering.pletlakering
mindre skader på biler

dette er en undersøgelse på om der overhovedet er interesse for et billig men kvalitets værksted hvor prisen passer til dit budget og din bil.båd.campingvogns pris ..

jeg vil løbende holde mig opdateret på klargørings teknikker og div auto teknikker kursuser.

din garanti kommer aldrig til og forsvinde da jeg kender reglerne for garanti og auto rep.
store værksteder truer ofte med dette men det ULOVLIGT i Danmark. så din garanti på din nye bil både og campingvogne fortsætter som altid.

der mulighed for opbevaring sommer og vinter i nye maskin haller tørre og helt uden frost...

kontakt mig her på bådgalleri eller bilgalleri så jeg ved om interessen er der.

mulighed for afhentning og levering + leje bil

kontakt mig for pris forslag

med venlig hilsen Jesper K Sørensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg starte eget værksted i sydjylland ??
  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #1   28. mar 2016 du har åbenbart ikke råd til rigtig reklame...men kun til at skrive herinde

• #2   28. mar 2016 rigtig reklame hvad skal jeg med det har jo et arbejde med fed løn så behøver ikke flere kunder det kun et tilbud

• #3   28. mar 2016 vægter min lave time løn højere end reklame

• #4   28. mar 2016 Lyder som en god idé?
    Hvorfor ikke arbejde med noget der har din interesse, og samtidig få lidt kroner for det??
    Bare kør på... smiley

• #5   28. mar 2016 tak Seb. starter op stille og roligt fordi vil vægte tillid ærlighed og fuldt overblik til mine kunder.

jeg har et job som jeg er glad for
    men jeg har en lyst og interesse i både biler og campingvogne og det har jeg haft siden 2003 så nu det på tide at andre end venner familie og kollegaer kan få lidt gavn af min erfaring og interesse

• #6   28. mar 2016 Super-duper... smiley
    Ville ønske jeg selv havde et sted at stå og rode med min båd. smiley

• #7   28. mar 2016 det var jo sådan min drøm startede ; )

ville jo egentlig ha et værksted hvor ejer af båd bil campingvogn kunne komme og få hjælp til rep og selv deltage. til en fornuftig normal pris. netop til folk som dig..

men det stadig på tegnebrættet

• #8   28. mar 2016 det jo derfor jeg skriver herinde.. håber jo flere som dig kontakter mig så jeg ved der brug for sådan et sted

• #9   28. mar 2016 din båd KU jo stå ved mig og når du så har tid kommer du ned også laver vi din båd som du ønsker smiley

• #10   28. mar 2016 Perfekt.
    Pøj-pøj med projektet, og reklamér da endelig bare løs smiley

• #11   29. mar 2016 Held og lykke.. Jeg kan dog ikke se det kommer til at fungere som du ønsker det.. Men giv det et forsøg hvis du er ihærdig kan det vel ikke gå helt galt.☺

• Ryan J
    Ryan J Tilmeldt:
    okt 2015

Følgere: 1 Svar: 1
    #12   31. mar 2016 Hej hvor er det henne af du vil starte, kunne godt bruge en til og kigge på min 75 hk mariner.

• Chr F
    Chr F Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Både: 1 Svar: 8
    #13   1. apr 2016 Lyder som en OK ide

• #14   3. apr 2016 hej Allesammen jeg har idag skrevet under på kontrakten til mit nye værksted så pr 1 August kan jeg tilbyde jer.

Auto Rep/klargøring
    båd Rep/klargøring
    camping rep/klargøring
    opbevaring sommer/vinter

må desværre melde ud at jeg IKKE har tid/mulighed til og hjælpe før 1 AUGUST
    det hænger sammen med jeg selv står for at få de rigtige kurser og uddannelse
    i forhold til og må drive sådan værksted

fx.
    f gastest
    aircondition service/rep
    glasfiber arbejde
    auto teknikker udvidet
    autolakering

alle disse stoffer/gasser kræver jeg tar lidt ekstra kurser for lovligt og kunne tilbyde jer den bedste service og viden...

jeg takker mange gange for alle jeres private svar 543 henvendelser he he god start smiley

nu vil jeg smutte og forberede mig på 3 måneder med hårdt arbejde.

vi ses til efteråret jeg vil kontakte alle som havde interesse og informere om åbningen

Mvh Jesper sørensen

Kommentér på:
skal jeg starte eget værksted i sydjylland ??

Annonce