{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

jesper j
jesper j
Tilmeldt:
17. jun 2007
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 40

Hul i bund... {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Vil høre jer om det er muligt at reppe et hul i bunden på en galaxy speedbåd 20 fod.. ca. 75 cm. i dia.. :Den har slået mod et stendige, og hullet er umiddelbart foran motoren, under tanken..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hul i bund...
  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 40
    #1   7. aug 2007 *UPDATE*.. Mit spørgsmål går jo på om det er noget der har svækket skroget for meget..

    Mvh Jesper


  • #2   7. aug 2007 alt kan repareres..... men kan det svare sig....er resten af skroget taget skade revner i agterspejl osv.... der er mange ting der skal tages højde for...også om vandintrængningen har gennemvædet noget som måske er af træ som indvendig bund måske som så kan rådne....

    men persoligt synes jeg nok lige at det hul er stort nok til en alm reperation


  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 40
    #3   7. aug 2007 Ja det er oss det jeg tænker.. alt er skyllet ud af den.. men er dog indsamlet.. under alle omstændigheder sku det jo så være et vinterprojekt.. Jeg kan få den gratis, og motoren har kun sejlet en time.. Men gider ik kaste mig ud i det, hvis det i sidste ende viser sig ik at kunne holde..

  • #4   7. aug 2007 hvor ny er den? hvis den er meget ny og du kan se muligheder i den uden at budgetter løber løbsk bør du snakke med en fagmand, evt betal ham for noget rådgivning....



  • #5   7. aug 2007 hvis motoren ku har gået en time sige rdu bare ja tak til at tage den gratis....så kan du evt splitte den ad og sælge motoren med fortjeneste

  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 40
    #6   8. aug 2007 Båden er gammel.. den er vidst fra '91... men ville måske regne med et budget på omkring 50.000kr... det vil jeg mene ku lade sig gøre... MEN spørgsmålet er jo hullet ;).. i båden altså..:D... Nej gider ik noget med videresalg, da jeg har fået den af en ven, der ik rigtigt ka overskue det mere,, han har haft en del problemer med den.. og jeg ved motoren har kostet ham tæt ved 40.000kr..

  • #7   8. aug 2007 Hej du,

    Har engang været med til med min makker som købte en bayliner fra Top Danmark med at lave en skade som også var et hul på ca 55cm i diameter,,, der skar vi ca ud med 15 cm mere for at være sikker på at der ikke gået vand ind længer ind mellem fiberet.. Efter ca 4Mdr, stod båden som ny... vi solgte den og tjente en god skilling på den..

    Så mit råd er tag imod tilbudet ,,,

    Hvor der er vilje er der vej,,,, Hvis du ik vil så send den til mig hahaha smiley Skal nok give en pils eller 3 haha


    Mvh

    sini


  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 40
    #8   8. aug 2007 Hehe.. okay super... Den kommer op i morgen efter at ha ligget under vand i en uge.. så må jeg lige se helt konkret hvordan den har det..

Kommentér på:
Hul i bund...

Annonce