{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.891 visninger | Oprettet:

glasfiber ??? eller væv??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa er ved at bygge lidt på min båd så mangler glasfiber hvor meget skal man cirka købe for at lave en kistebænk det skal bare uden på noget plade og så males ovre nogle der ved det og hvad skal jeg bruge af hærder??? poliester og det skal siges jeg skal lukke et handskerum og bygge lidt op til industrumenter kom med hvad i synes jeg skulle købe og evt en ca pris og link smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glasfiber ??? eller væv???
  • #1   6. aug 2007 Kontakt en Glasfibermand, der siger du hvor ftor flade du skal beklæde, og så får du fiber og hærder så det passer. Men hold dig til 150G måtte, og husk nu at bygge din bænk i Vandfast finer, 6mm er rigeligt når du beklæder den bagefter.

• #2   6. aug 2007 Tak for svaret dennis men hvad vil det sige 150g måtte???

er det ikke nemt og arbejde i???

• #3   6. aug 2007 Brug kalk i stedet for microglasbaloner, det er meget billigere og har samme virkning!
    Det er min erfaring, i hvert fald!

• #4   6. aug 2007 Det er gram pr. m2 mener jeg,men jo lettere det er jo nemmere er det at arbejde med, bare sørg for at mætte det godt med polyester. Brug en fiberrulle på lige steder så luften blir presset ud, og dup hårdt i hjørner med en hård pendsel.

• #5   6. aug 2007 150grams er sq da kun til meget flot finish... er det ikke det der ligner filt....

normalt bruger man 300grams måtter...regn med at der skal bruges 3 lag... der går ca 1 kg polyester til en m2 meter

• #6   7. aug 2007 150G er sgu da rigeligt i 2 lag når det alligevel skal males, du ka jo kigge på vores Shetland i mit fotoalbum!!!!!!!!

• #7   7. aug 2007 tak for svarende men giver det kun 2 lag som dennis siger for det er mere end rigeligt det er allerede MEGET Solidt med engang !!!!!!!!!!!!... smiley

Kommentér på:
glasfiber ??? eller væv???

Annonce