US-trailer-gulvtæppe? {{forumTopicSubject}}
davs folkens... jeg har lige lavet en bådtrailer til min båd... den er lavet med fire bjælker der går på langs af båden, lidt som en US-trailer... men her er så mit spørgsmål: er det noget specielt stof/tæppe som der er på en US-trailer eller er det bare fint at bruge noget gulvtæppe? og skal det smøres ind i noget? f.eks stearin, ligesom man gjorde på de gamle træ-kælke, for at båden nemmere kan glide af og på... og er der nogen køl-ruller, eller noget, på en rigtig US-trailer? håber at få nogen svar fra nogen der evt. har en US-trailer, eller kender lidt til dem...
på forhånd tak...
p.s. jeg tager lige et billede af traileren, så i kan se den, når det holder op med at regne her...
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 6 Svar: 40
mar 2007
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Både: 1 Emner: 16 Svar: 381
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 3 Emner: 21 Svar: 370
mar 2007
hehe... ja...
kenneth V
okay... så kan det være at jeg skal have en traktor med elektrisk spil, for jeg skal sgu ikke risikere at smutte under med en traktor... men jeg tror nu alligevel at jeg hælder noget stearin på tæppet, bare for en sikkerheds skyld...
Jess L
jeg ville først have lavet en trailer med ruller og det hele, men jeg kom fra det igår da jeg stod og kiggede på alle vores gamle paller og diverse herhjemme, og så gik jeg bare igang...
US-trailer-gulvtæppe?