{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.930 visninger | Oprettet:

US-trailer-gulvtæppe? {{forumTopicSubject}}

davs folkens... jeg har lige lavet en bådtrailer til min båd... den er lavet med fire bjælker der går på langs af båden, lidt som en US-trailer... men her er så mit spørgsmål: er det noget specielt stof/tæppe som der er på en US-trailer eller er det bare fint at bruge noget gulvtæppe? og skal det smøres ind i noget? f.eks stearin, ligesom man gjorde på de gamle træ-kælke, for at båden nemmere kan glide af og på... og er der nogen køl-ruller, eller noget, på en rigtig US-trailer? håber at få nogen svar fra nogen der evt. har en US-trailer, eller kender lidt til dem...
på forhånd tak...

p.s. jeg tager lige et billede af traileren, så i kan se den, når det holder op med at regne her...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  US-trailer-gulvtæppe?
  • #1   8. maj 2007 så er der et par billeder af traileren under min båd...

• #2   8. maj 2007 jeg prøvede lige med et gammelt hundetæppe over traileren, for at se om det kunne lade sig gøre at trække båden op, og det virkede fint... indtil båden nåede hen hvor der ikke var noget tæppe... nu er der fire fede ridser i malingen... ups, det er vist godt at den skal spartles og males... men træ uden noget på duer ihvertfald ikke, har jeg så erfaret...

• #3   8. maj 2007 Den type trailer skal da køres så langt ud i vandet at båden selv flyder, og det samme når den skal op, køres traileren ud under båden, og trækkes med op, ikke wire uden ruller...

• #4   8. maj 2007 jeg har selv "opgraderet" min trailer med et sæt kølruller fra biltema de kostede ca 300. og var monteret på 1 times tid

• #5   9. maj 2007 Dennis R
    hehe... ja...

kenneth V
    okay... så kan det være at jeg skal have en traktor med elektrisk spil, for jeg skal sgu ikke risikere at smutte under med en traktor... men jeg tror nu alligevel at jeg hælder noget stearin på tæppet, bare for en sikkerheds skyld...

Jess L
    jeg ville først have lavet en trailer med ruller og det hele, men jeg kom fra det igår da jeg stod og kiggede på alle vores gamle paller og diverse herhjemme, og så gik jeg bare igang...

Kommentér på:
US-trailer-gulvtæppe?

Annonce