{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.045 visninger | Oprettet:

lasse s
lasse s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

us trailer {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Sea Ray 170 med tilhørene us trailer, MEN der er en eller anden spasser der har sat klodser med gulvtæppe på, som resultere i at jeg skal fylde min 4x4 halvt med saltvand, fordi jeg skal bakke halv ud i havnen, for at min båd vil glide af.
Og så er den jeg fik den geniale ide, at montere nogle ruller, der hvor klodserne sidde.
Så ville jeg høre og man kan det. og hvor mange skal der være, for ikke at beskade båden, mere end den bliver nu!!!

Håber ikke der er nogle der har samme problem, men en løsning på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  us trailer
  • #1   15. jan 2007 Smid 25 af de lange, og få en ny 1500 kg brenderup trailer med superruller. har selv lige købt en og det duer sgu.. den med klodserne og tæppet er bare en anden type us-trailer, men tit set.. ærgelig trailer... ; )

• #2   16. jan 2007 spørg en Sea Ray forhandler hvad for en brenderup du skal have til din båd, og sæt rullerne så de rammer de samme steder på båden

• #3   16. jan 2007 eller spørg ved brenderup

• #5   16. jan 2007 og tag lige og oprette din båd, det er ligesom ideen her.

• #6   16. jan 2007 et godt trick er at smøre dine bjælker ind i parafinolie, så glider skidtet af af sig selv, det er det amerikanerne gør. Det købes feks i byggemarkeder.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #7   16. jan 2007 www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1217

Ja det er en fin trailer. Utrolig let at hive op og i....

Hvis man bruger traileren ofte, er en med superruller et must!

• lasse s
    lasse s Tilmeldt:
    dec 2006

#8   16. jan 2007 Tak, skal i have. Nu skal jeg bare finde ud af om jeg vil bruge 25 kilo for en trailer, som kan det samme som min med påmonteret ruller. Der var nok en grund til at den var så billig med trailer.
    Men det med at finde en trailer og så lave et kopi, med hensyn til ruller. Det var ikke en dårlig ide.
    Man skal jo have lidt og lave om vinteren.

• #9   16. jan 2007 Det var også bare for at have en trailer du kunne køre lovligt på vejen med.. ; )

• #10   17. jan 2007 Hvis du skal have en ny trailer kan du spare ca
    10.000 hvis du henter den i tyskland har selv hentet en trailer (1300kg total) den kostede ca 23.000 her i danmark men den jeg har står mig i 13.000 for en helt ny Brennerup trailer

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

#11   17. jan 2007 Meget lettere at få data papirerne iorden, montere rigtig lys og bremser, og syne en US trailer...

Tror det kostede mig 3k for en 2002 Shoreland´r trailer og ca 2k for dele....

• lasse s
    lasse s Tilmeldt:
    dec 2006

#12   17. jan 2007 Hvordan kan det være at den koster 23k herhjemme, men kun 13k. Det kan da ikke kun være forskel på moms. Det lyder vildt for den samme trailer.

• lasse s
    lasse s Tilmeldt:
    dec 2006

#13   17. jan 2007 Hvad er det man, skal gøre for at få us-traileren synet.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

#14   17. jan 2007 Den skal opfylde kravene i danmark.
    Dem kan du finde på google ved at søge...

På vores lavede vi en lygtebom (forkofanger) foran men hvidt lys (markeringslys). Gule reflekser på siden, og en bom bagpå med baglygter/blinklys og nr plade lys. Til sidst satte vi en håndbremse på.

Og så gik den lige gennem syn...

Men hvis du ikk har en dataerklæring på traileren, er det nok umuligt at få dem synet...

• #15   18. jan 2007 Hej Lasse
    Prøv at kigge i tyskland, der er de ofte billigere, du skal blot have model navn og nummer og så ringe til din synsmand, så kan han oplyse om den kan synes.

• #16   18. jan 2007 Lars er det ikke en typegodkendelse du mener med dataerklæring..?

• morten a
    morten a Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #17   18. jan 2007 Hej

Jeg mener også det må være en typegodkendelse der skal til for, at synshallerne vil besigtige traileren.

Nu ved jeg ikke hvad det er for en trailer men det generelle problem med US-traileren er, at de er for bredde i forhold til de Danske regler.

• lasse s
    lasse s Tilmeldt:
    dec 2006

#18   18. jan 2007 jeg ved ikke lige hvad du mener med en dataerklæring, for det er en orginal sea ray trailer, men vi kan ikke finde noget stelnummer, jeg har at muligt om hvordan man kører med den og vedligeholder.
    Det eneste der står at der skulle sidde et mærke med oplysninger, men det er der ikke at se skygge af.

Men den ser godt nok lidt bred ud, men nu ved jeg ikke lige hvor brede de nomal er, for at blive godkendt.

• #19   19. jan 2007 Mhr. til køb af trailer i tyskland:

Jeg har selv købt min båd på en tysk trailer. Det er nemt at få traileren synet, men jeg fik oplyst at traileren skal være over 3mdr gammel og skal have været indenreg i tyskland ellers går den ikke !!

• #20   19. jan 2007 Så nu må jeg hellere sige noget igen
    Da jeg købte min splinter nye Brennerup Trailer nede i tyskland og fik den hjem ringede vi til thule og gav dem stelnr. og fik en data erklæring på den ny trailer og den koster ca 1500 så kørte jeg til syn med den og fik danske plader på og længere er den ikke
    Selv med data erklæring kostede min1300kg trailer ikke mere end
    13000

Kommentér på:
us trailer

Annonce