{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Motorstørrelse {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vil have en ny påhængsmortor til min 17 fods glasfiber. Jeg skal blot "tulle" rundt, smide fiskestangen ud for anker og lign. Jeg er i tvivl om, hvor stor en motor jeg egentlig har behov for...? Har pt. en ældre 60 hk, 2 takt, men har tænkt mig at gå noget ned i størrelse. Hvor langt ned kan jeg gå, hvis det bliver en nyere 4 taks motor...?

vh. Hans

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorstørrelse
  • #1   6. feb 2021 Kommer jo an på hvad den skal sidde på.. er det en gumpe tung sag ... ja så er det lige over 60 hk til 60 hk ( nogle 2 takts har et "bedre" optræk end en 4 takts ) det er en religion det der med 2 eller 4 takts, nogle sværger til det ene og andre til det andet, og ikke nogen af dem vil bevæge sig ind på det andet område.
    Men tulle rundt kan man med alt, du skal tænke på kraften når du SKAL bruge den, en god gang vind imens man sidder i læ et sted, så vil man ønske at man havde det dobbelte bag på når man er på vej hjem i strid mod strøm og vind ( har prøvet det ved Ven, lå på øst siden i læ, og da vi skulle hjem var det blæst RET KRAFTIGT op, en tur der normalt tog en time .. ja den tog lige pludseligt 2,5 time og kunne kun se land når vi var på toppen af en bølge.... der var jeg sgu bange )

• #3   7. feb 2021 Hej Rasmus og Kim
    Tak for jeres input. Nyttigt.
    Vh Hans smiley

• #4   7. feb 2021 Det der med at gå ned i motor størrelse er hyggeligt nok når der skal investeres, men når det skal bruges i virkeligheden, mangler man gerne det der er sparet.. Og så må man investerer igen og intet er sparet... Det er gerne en fornuftig beslutning om hvad der bør og hvad der skal til for at det føles rigtigt...

Kommentér på:
Motorstørrelse

Annonce