{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorstørrelse
  • #1   26. feb 2024 tænker det er fint er vel godkendt til 40-50 hk ?

• #2   27. feb 2024 Godkendt til 50hk såvidt jeg kan se. Og jf denne artikel sejler den 29.5knob med en 50hk motor på, så ganske pæn hastighed for de fleste
    https://www.baadmagasinet.dk/nyheder/produktnyt/motor/2543-askeladden-475-freestyle-yamarin-4730-uttern-s46-linder-460-arkip-buster-m-3361?start=3

• #3   14. mar 2024 Det kommer helt an på hvad du vil bruge båden til ? er det til fiskeri og hygge ture er 50 hk sikkert fint men hvis du skal trække vandski skal du da nok have 60 eller 70 hk på og hvis båden er godkendt til 50 hk kan du sagtens få den forsikret med 70 hk og der vil du have en bedre chanse for at trække en tung nybegynder op på vandski da du der vil få betydeligt mere bundtræk

• #4   14. mar 2024 jeg har nu fundet billeder af denne model og den kan sagtens tage en 70 hk det er jo en fint planende model som du da helt sikkert kan blive glad for MEN som jeg har skrevet er 50 hk nok lige i underkanten hvis du skal trække vandski og det er da øv at få baghjul af andre både hvis din drøm er at kunne sejle hurtigt og hvis fabrikanten lover 29 knop med 50 hk vil du sikkert få mellem 32-og 35 knop eller måske lidt mere hvis motoren sidder rigtigt og du trimmer korrekt PLUS at du vil få et større bundtræk ?
    Løsning nr 2 er at du beholder 50 hk og og sætter en lidt mindre propel på når du skal trække vandski så vil du få samme bundtræk MEN her skal du være opmærksom på at omdrejningerne ikke overstiger det tilladte

• #5   4. apr 2024 Hej.
    jeg har en Uttern 4602 Exclusive (forgængeren til S46 men uden den store forskel) og jeg har 50 hk. på min - dog 2-takts.
    Vi trækker fint vandski og ring samt div andet, så det kan den sagtens bruges til.

Det er fandme en god båd!
    Du får et forsikringsproblem hvis du har mere end 50 hk. på.

Kommentér på:
Motorstørrelse

Annonce