1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Rudi K
Rudi K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Glasfiber rep - Grovskade fremgangs metode? Glasfiber rep - Grovskade fremgangs metode?

Hej folkens.
Min bror og jeg har købt et vinterprojekt. Vi har købt en MEGET lille båd, men desværre har den en MEGET stor skade i fronten.
Vi er lidt uenige om hvordan man bør tilgå denne skade. Jeg tænker at det blot skal slibes ned og repareres lokalt som man kan læse sig frem til diverse steder, hvor min bror mener at det skal slibes ned og at hele fronten ihvertfald skal pakkes ind i et nyt lag glasfiber, da han ellers ikke mener at samlingen holder.

Hvad vil i gøre, se vedhæftet billede. - At kyle den ud på båd kirkegården er den sidste løsning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasfiber rep - Grovskade fremgangs metode?
  • Rudi K
    Rudi K Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   28. feb 2015

profilbillede
  • #2   1. mar 2015 Søg i gruppen.. Emnet er oppe og vende hver uge.. Hvordan , hvad osv smiley Men ingen tvivl om bådkirkegården er det rigtige sted for den medmindre man gerne vil bruge en del penge og tid der på ingen måde kan svare sig smiley

• #3   1. mar 2015 prøv måske at køre en tur til boat show. der kan man få en snak med fag folk. og en god oplevelse:-)

• #4   1. mar 2015 Så slemt er det da heller ikke. væk med det ødelagte glasfiber og ny stævn på.

• René N
    René N Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 1 Både: 2 Svar: 96
    #5   1. mar 2015 slib det helt tyndt ca 5 til 10 cm på begge sider af revnen med en slibe skive på vinkel sliberen og helst indvendig også hvis du kan komme til og så tør det helt rent med acetone så noget glasfiber på

• #6   1. mar 2015 Skriv lige en pb om hvor du smider den. smiley
    Slib tyndt indefra og giv den noget fiber.

• #7   1. mar 2015 Enig med Rene N - skrog og overdel adskilles og det repareres fra begge sider, gerne forstærket ekstra på indersiden. Derefter spartles og males. Ikke det helt store problem at fikse, hvis man har tiden til det.

Kommentér på:
Glasfiber rep - Grovskade fremgangs metode?

Annonce