{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Thomas E
Thomas E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

God nybegynder speedbåd? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg. Min svoger og jeg er blevet enige om at vi vil have os en båd, hvor vi kan tage ud og have lidt sjovt med ring, vandski og lign. Vi er helt nye på området og ved ikke hvad vi skal kigge efter og hvad man skal holde sig fra? Vi regner med at båden skal koste omkring 80.000 inkl en trailer, kan man få noget fornuftigt til den pris? Er en indenbordsmotor at foretrække eller? Er selv lastvognsmekaniker så ved jo en del om motorer osv, men her er jeg på bar bund. Håber i kan hjælpe os lidt på vej?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God nybegynder speedbåd?
  • #1   7. jun 2013 det spørgsmål er blevet spurgt om 100 gange her på siden, så kig evt lidt på forum. men i skal finde ud af om i vil have en med lille sove kabine, og hvor stor den ca skal være.. evt få fat i en ven/bekendt som kender til det og tage med ud at kigge sammen med jer

• #2   8. jun 2013 Jeg har selv indenbordsmaskine og syntes det er herre fedt med masser af plads ved badebroen bagtil, dog ville jeg ønske jeg kunne pille min motor af om vinteren og hygge om den i kælderen...

• Thomas E
    Thomas E Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   8. jun 2013 Jeg syntes bare jeg har søgt på emnet, men har ikke fundet ret mange tråde om det her emne?
    Kasper m - er det til at skrue i en indenbordsmotor? Når der nu skal skiftes olie osv?

• #4   9. jun 2013 ja, men uden at have haft en påhængsmaskine, er det lidt besværlig med en indenbords og det er ret så dyrt hvis an fx har det problem jeg har med min nu hvor vi lige har hivet 5 liter vand op igennem oliepinden fordi en god ven skulle lave topstykke på den, jeg aner ikke hvordan der er kommet så meget vand i, men jeg forestiller mig der er kommet nogle regnskyl og den ikke har stået indendøre som lovet og uden topstykke på, anyways der skal ihvertfald en ny hest i og sådan en komplet med drev og transsom koster 65.000kr.

Kommentér på:
God nybegynder speedbåd?

Annonce