{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.526 visninger | Oprettet:

Ferie på gardasøen Italien {{forumTopicSubject}}

Til sommer trækker jeg båden til gardasøen hvor jeg har lejet en boje på campingpladsen vi bor på, La Quercia i Lazise. Er der nogle bestemte forholdsregler jeg bør være opmærksom på. Er der nogle bestemte byer i anbefaler at sejle til osv. Alt skal ikke foregå på vandski og tube, vil også gerne opleve noget andet på søen. Endelig kom med de erfaringer i har, så jeg kan få nogle rigtig gode dage på søen. Glæder mig meget til 14 gode dagen hvor det er første gang jeg trækker båden med. På forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie på gardasøen Italien
  • #1   18. apr 2011 lyder som en lækker tur gad sku også godt gøre det samme efter snart. så håber du skriver lidt om turen når du kommer hjem så vi andre kan lære lidt.. god tur

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Emner: 9 Svar: 63
    #2   18. apr 2011 f.eks Bardolino og lazise er to rigtig hyggelige steder smiley

God tur !

• #3   18. apr 2011 Der skal nok komme masse af billeder og beskrivelse af turen og de erfaringer jeg får dernede fra. Alt fra den lange tur med båden på trailer osv. Lazise og Bardolino er oplagte og flotte byer sammen med sirmione. Nogen der ved hvor der kan tankes i vandet? og har kenskab til vest og nord delen af søen?

• #4   18. apr 2011 Synes jeg så der ku tankes i lazise et sted. fra vandet af. Vi var der en uge sidste sommer og ska osse derned i år igen, men har dog ik selv noget "legetøj" med. Sidste år lejede vi en båd i en tre timer og en ring osse og sejlede da osse lidt rundt. Men det er bare og sejl afsted dernede, du ska nok få udforsket søen. Mvh Anders

• #5   19. apr 2011 Må man / kræver det ikke en speciel tilladelse af sejle på Gardasøen?

• #6   19. apr 2011 Det håber jeg ikke Morten K, regner med de har de samme regler som vi har herhjemme. Jeg har ikke kunnet læse mig frem til andet nogen steder. Så håber ikke du har ret...

• #7   19. apr 2011 Snakkede med en kammerat som kommer meget på Garda-søen hvor han træner optimist-sejlere, og han nævnte vist noget om at jeg ikek skulle slæbe mi båd derned, og at han kun måtte sejle der fordi han havde en tilladelse.

Jeg er langt fra 100% i min sag (synes det lyder underligt hvis der ikke må sejles), men det skal da bare undersøges inden du futter afsted med sættet.

• #8   19. apr 2011 Mange tak Jens. Skal en lille 18 fods bære flag, det havde jeg ikke regnet med. Har ingen ide om hvor jeg skal placerer den/dem så skal den danske vel også være der eller? Og er der tale om et lille høflighedsflag når man er i udlandet uanset størrelsen på båden

Kommentér på:
Ferie på gardasøen Italien

Annonce