{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.745 visninger | Oprettet:

Rust på køl / Sandblæsning ? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har lige et spørgsmål og håber i kan svare på det, sagen er den at jeg har arvet en Naver 29 " motorsejler " fra min far, og går og renovere på den, men for at jeg kan få den i vandet igen, skal jeg have lavet " Kølen " Den har fået gravrust grundet min far ikke har vedligeholdt den, nogen i...deer til hvordan dette gøres nemmest? har fået at vide at der er en masse forholds regler mht sandblæsning osv. på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust på køl / Sandblæsning ?
  • #2   17. apr 2011 Tak jens.... jeg er så heldigt stillet at jeg ligger imellem 2 " huse " så tror ikke jeg behøver at bygge et telt, men kunne da være man skulle lave en bund, eller lægge en presenning på jorden så man kan samle alt sandet..... har lige snakket med en kammerat hvis far har et standblæsnings firma, men han mener også at man kan gøre det med vand, og så skyde med 300 - 600 bar ? Er det noget du har viden om ? altså om det evt ville kunne lade sig gøre?

• #3   18. apr 2011 jeps man kan godt sandblæse med vand det støver ikke og sviner ikke nær så meget det kræver bare noget mere tryk på sandblæseren,så det du skal ha lavet kan sagtens lade sig gøre ,jeg fik sandblæst en gavl inde midt i en by som skulle vandskuers og det svinede ikke meget

• #4   18. apr 2011 Ellers prøv med denne, de er ret effektive: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7689&n=20100
    Fås osse til stor vinkelsliber: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6701&n=20100

• kjeld n
    kjeld n Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #5   9. jan 2012 hej folkens tilbyder alt i sand og glas blæsning,

tjek evt. chulo-byg.dk

ellers kan jeg træffes på 21 86 63 21,

kan også udføre i weekenden til rimelig priser smiley

Kommentér på:
Rust på køl / Sandblæsning ?

Annonce